کد خبر : 1770677 | 05 مرداد 1400 ساعت 12:40 | 29.3K بازدید | 2 دیدگاه

رختکن رئال معتقد است

50 درصد گرت بیل از همه مهاجمان رئال بهتر است

گرت بیل این روزها به رئال برگشته و تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کارلو آنچلوتی پشت سر می گذارد.

50 درصد گرت بیل از همه مهاجمان رئال بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش و 307 روز پس از انتقال قرضی به تاتنهام، گرت بیل در تمرینات رئال حاضر شد.

ستاره ولزی تنها یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و قصد دارد آن را به اتمام برساند. بیل یک فصل حضور تقریبا موفق قرضی را در تاتنهام پشت سر گذاشت و توانست در بهترین فرم بدنی به یورو 2020 برسد. او در این رقابت ها نیز عملکرد خوبی داشت و پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات تابستانی اکنون به تمرینات پیش فصل رئال اضافه شده است.

 

 

1614110

 

 

رئال غیبت او را در فصل گذشته حس کرد و بسیاری معتقد بودند که اگر زیدان می توانست مشکلاتش با بیل را حل کرده و او را از لحاظ روحی به سطح مطلوبی برساند، رئال می توانست نتایج بهتری کسب کرده و حداقل در خط حمله آمار بهتری به ثبت برساند.

 

بیل در بهترین فرم بدنی در تمرینات پیش فصل حضور دارد و کسانی که در تمرینات رئال حاضر هستند این نکته را تایید می کنند. در برنامه دیشب ال چیرینگیتو، ادو آگیره خبرنگار نزدیک به رئال مادرید ادعای جالبی را در مورد بیل مطرح کرد.

 

 

1626524

 

 

او گفت که ستاره ولزی به موقع در تمرینات حاضر می شود، به خوبی نیز تمرین می کند و شرایط روحی بسیار خوبی دارد. رفتار او نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده و پس از تمرین روانه منزل می شود و ارتباط دوستانه خاصی نیز با هم تیمی هایش ندارد ولی نکته قابل توجه در مورد او این است که یکی از بزرگان رختکن رئال معتقد است، 50 درصد گرت بیل بهتر از تمام وینگرهای رئال مادرید است.

 

 

1625013

 

 

در واقع اگر آنچلوتی بتواند گرت بیل را به بهترین شرایط روحی برساند، رئال مادرید می تواند روی درخشش این بازیکن در فصل پیش رو حساب کند.

لازم به ذکر است که در بهترین سال های بیل در رئال یعنی 2014 و 2015، کارلو انچلوتی سرمربی باشگاه بود.

دیدگاه‌ها