کد خبر : 1770678 | 05 مرداد 1400 ساعت 12:47 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند:

لیگ برتر با هر چه که واران تا به حال دیده متفاوت است

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که رافائل واران، ستاره رئال که در آستانه پیوستن به شیاطین سرخ است, می تواند در اولدترافورد موفق شود اما باید خیلی زود خود را با شرایط جدید وفق دهد.

لیگ برتر با هر چه که واران تا به حال دیده متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه انتقال 57 میلیون دلاری رافائل واران از رئال مادرید به منچستریونایتد، ریو فردیناند به او هشدار داده است که لیگ برتر هیچ شباهتی به چیزهایی که او قبلا تجربه کرده است، ندارد.

مدافع فرانسوی رئال مادرید هفته هاست که سوژه گمانه زنی هایی در رابطه با ترک مادرید و پیوستن به منچستریونایتد است و وبسایت گل گزارش کرده است که دو طرف سرانجام پس از مذاکراتی طولانی بر سر هزینه این انتقال به توافق رسیده اند.

واران قرار است به زودی در تست های پزشکی یونایتد شرکت کند و جدایی اش از رئال، که 10 سال گذشته را در آنجا بازی کرده، قطعی کند. حضور در لیگ برتر چالشی جدید برای مدافع فرانسوی خواهد بود.

 

1627783

 

ریو فردیناند معتقد است که واران در اولدترافورد شکوفا خواهد شد اما در عین حال می گوید که این انتقال قماری حساب شده است.

فردیناند گفت: "روی کاغذ همه چیز خیلی عالی است، ترکیب خیلی خوبی است، اما واران باید بفهمد که بازی انگلیسی بسیار متفاوت است. باید به برنلی و جاهایی مثل آن بروید.

گاهی ممکن است این چیزها مشکل ساز شود، در لیگ برتر سبک فوتبالی متفاوت با هر چه که او تا به حال بازی کرده، بازی می شود.

آیا او می تواند با این موضوع کنار بیاید؟ این پرسشی است که واران باید پاسخ دهد.

 

1625027

 

توپ ها از بغل گوش او خواهند گذشت و پاس هایی از زوایای مختلف که او تا به حال در اسپانیا که بیشتر روی زمین بازی می کنند ندیده است از کنار او می گذرند. در اسپانیا کندتر بازی می کنند و کندتر طرح حمله را می ریزند.

بنابراین از او خواهند خواست که به شیوه ای متفاوت دفاع کند و اینجاست که او باید کلاس واقعی خود را نشان دهد. آیا می تواند با این شرایط سازگار شود؟ سوال اصلی این است.

من واقعا باور دارم که او ابزار لازم برای این کار را دارد."

 

 

دیدگاه‌ها