کد خبر : 1770680 | 05 مرداد 1400 ساعت 13:10 | 56K بازدید | 1 دیدگاه

توهین‌های نژادی به خاطر تمدید نکردن با بارسا(عکس)

ایلایش موریبا پدیده سیه چرده بارسا هدف توهین های نژادپرستانه در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد ایلایش با بارسا تنها یک سال باقیمانده و ماه قبل پیشنهاد تمدیدی دریافت کرد که بیشتر باعث خشم وی شد. طبق ادعای مارکا، پیشنهاد ارائه شده به ایلایش در حد بازیکنان تیم جوانان بارسلوناست و او دستمزدی بسیار پایین تر از تصوراتش دریافت خواهد کرد. ایلایش پیشنهاد را بلافاصله رد کرده و عجیب اینکه باشگاه به وی پیشنهاد  جدیدی ارائه نکرده تا او به این نتیجه برسد که باشگاه قصد فروش وی را دارد. 

ایلایش سه هفته قبل اجازه تمرین با تیم اول را هم پیدا نکرد تا بیش از پیش از بارسلونا ناامید شود. نام او در فهرست بازیکنانی که اجازه حضور در تمرینات پیش فصل را دارند، دیده نمی شود.

 

 

1621220

 

 

در واقع ایلایش به دلیل رد پیشنهاد تمدید به تیم دوم تبعید شده و شانسی برای حضور در لالیگا ندارد مگر اینکه از موضع خود عقب نشینی کند.

او دیروز در استوری اینستاگرام خود تصویر زیر با ایموجی سه مشت با رنگ های مختلف را منتشر کرد و نوشت:« در حال چک کردن شبکه های اجتماعی.»

اشاره ایلایش به توهین های نژادپرستانه ای بود که در روزهای گذشته بر علیه وی در شبکه های اجتماعی منتشر شده و دلیلش تمدید نکردن با بارسلوناست. شایعاتی نیز وجود دارد که ایلایش با رد پیشنهاد تمدید بارسا قصد دارد به رئال مادرید برود.

 

 

1627784

دیدگاه‌ها