کد خبر : 1770682 | 05 مرداد 1400 ساعت 13:16 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

از متن و حاشیه المپیک؛

بازگشت اندی ماری مصدوم (عکس)

اندی ماری به دلیل کشیدگی عضله ران مجبور به کناره‌گیری از رقابت های تک نفره تنیس المپیک شد، اما در رقابت های دو نفره بدون هیچ نشانی از مصدومیت به همراه جو سالیسبری بار دیگر به پیروزی دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، اندی ماری به نمایشی درخشان و کسب یک پیروزی دیگر به همراه جو سالیسبری و صعود به دور سوم رقابت های تنیس دو نفره المپیک، هرگونه شک و تردیدی که در ارتباط با عدم آمادگی او به دلیل مصدومیت وجود داشت را برطرف کرد.
کادر پزشکی کاروان بریتانیا در رقابت های المپیک با توجه به مصدومیتی که ماری از ناحیه عضله پا به آن دچار شده بود به او توصیه کرد تا از بین رقابت های دو نفره و تک نفره تنها یکی را انتخاب کند و این تنیسور نیز ادامه حضور در رقابت های دو نفره را انتخاب کرد.


اکنون و پس از پیروزی برابر تیم دونفره آلمان متشکل از کوین کراویتز و تیم پوتز با نتیجه 6-2 و 7-6، به نظر می رسد که ماری انتخاب درستی کرده است.


ماری واقعا معتقد است که در کنار سالیسبری می تواند به دستاوردهای بزرگی برسد و پس از پیروزی در نخستین مسابقه دو نفره شان در المپیک گفته بود: "به نظرم ما این پتانسیل را داریم که یک تیم واقعا خوب باشیم. فکر می‌کنم که نتیجه امروز به خوبی این موضوع را نشان داد.

 

1627788

 

1627790

 

1627789


مسابقات دو نفره همیشه دشوار هستند چون تکلیف مسابقات گاهی با اختلاف خیلی اندک مشخص می شود. فکر می کنم که ما امروز شایسته پیروزی بودیم، فرصت های زیادی ایجاد کردیم. اما هر مسابقه دونفره ای به این شکل نیست. به نظرم اگر ما بتوانیم همین عملکرد را حفظ کنیم شانس موفقیت خواهیم داشت. اما کار آسانی نیست."

دیدگاه‌ها