کد خبر : 1770698 | 05 مرداد 1400 ساعت 14:24 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

پایان دور از انتظار پسر ماشین در تبریز؛

استیصال اکبرپور در چند فریم

آخرین بازی خانگی ماشین سازی در لیگ برتر شکستی سنگین و تلخ را به همراه داشت؛ چیزی که یک هفته پیش هم تکرار شده بود.

استیصال اکبرپور در چند فریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر در شرایطی به مصاف پیکان رفت که خیلی قبل تر از آن سقوطش به دسته یک قطعی شده بود. این تیم بعد از شکست خانگی 5 بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هشتم به دنبال جبران بود اما در میان ناباوری، نتیجه بازی هفته گذشته تکرار شد و شاگردان اکبرپور در آخرین بازی خانگی خود در لیگ برتر با 5 گل مغلوب پیکان شدند تا این سرمربی در پایان بازی بگوید: "سخت ترین روزهای فوتبالی ام را دیدم و طی این دو هفته به اندازه سی سال که در فوتبال بودم، پیر شدم و توان حرف زدن هم ندارم."

 

اکبرپور در روز هفدهم فروردین ماه سال 1400 هدایت ماشین سازی را به عهده گرفت. زمانی که او سرمربی ماشین سازی شد، تقریبا کار سبزپوشان در لیگ برتر تمام شده و برای نگه داشتن این تیم نیاز به یک معجزه بود. در اولین بازی تحت هدایت اکبرپور، ماشین سازی بازی بسیار خوبی مقابل آلومینوم اراک انجام داد و در حالی که در آستانه کسب یک پیروزی تعیین کننده قرار داشت، با گل دقایق پایانی پاکدل بازی به تساوی کشیده شد؛ ماشین سه امتیاز آن دیدار را با یک اشتباه فردی آشکار از دست داد تا فرصت یک شروع رویایی با سرمربی جدید را از دست بدهد.

 

1627819

 

1627821

 

1627820

 

شرایط عجیبی که از ابتدای فصل در ماشین سازی حکمفرما بود با جدایی چند بازیکن خوب در نیم فصل دوم عجیب تر شد و این تیم دیگر هیچ شباهتی به یک تیم لیگ برتری نداشت؛ آنها طی چند هفته اخیر حتی دروازه بان ذخیره هم نداشتند و در صورت مصدومیت یا اخراج محمد امین رضایی به مشکل می خوردند که البته با خوش شانسی از این اتفاق غیرحرفه ای تا پیش از هفته پایانی جان سالم به در برده اند. مشکلات مالی، بی انگیزگی بازیکنان، کنار گذاشته شدن چند بازیکن باتجربه از سوی مدیریت، نبود زمین تمرین و کلی مشکل دیگر روی هم تلنبار شدند تا علیرضا اکبرپور در ماشین سازی، پایان غیر قابل انتظاری را تجربه کند؛ او که فوتبال خود را در ماشین سازی شروع و از آنجا به فوتبال ایران معرفی شده بود، به دنبال تحولی بزرگی در تیم دوران جوانی اش در کسوت مربی بود که مشکلات بسیار این اجازه را ندادند.

 

صحبت های اکبرپور در نشست های خبری اخیر نشان از شرایط سخت روحی و روانی حاکم بر جو ماشین سازی دارد؛ شرایطی که بیش از همه او را تحت فشار قرار داده است چرا که در هنگام عقد قرارداد با وجود اطلاع از شرایط ماشین، چنین پایان اسفناکی را برای خود و تیمش تصور نمی کرد. حال باید دید در پایان فصل اکبرپور به همکاری خود با ماشین در لیگ دسته یک ادامه خواهد داد یا با توجه به این چند ماه پر فشار، عطای حضور در این تیم را به لقایش خواهد بخشید؟

دیدگاه‌ها