کد خبر : 1770704 | 05 مرداد 1400 ساعت 14:48 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

سراج:پیشکسوتان بین پورموسوی و نکونام پادرمیانی کنند

بهنام سراج پیشکسوت فوتبال ایران خواستار حل شدن مشکل ایجاد شده بین پورموسوی و نکونام شد.

سراج:پیشکسوتان بین پورموسوی و نکونام پادرمیانی کنند

به گزارش "ورزش سه"، بهنام سراج سرمربی سابق صنعت نفت در خصوص حواشی ایجاد شده پس از دربی خوزستان در فولاد آره‌نا و حرف‌های باورنکردنی پورموسوی در کنفرانس خبری صحبت کرد.

 

 مربی سابق نفت آبادان خواهان پادرمیانی بین دو مربی شاغل در لیگ برتر، جواد نکونام و سیروس پورموسوی شد و گفت: این اتفاقات جالب نیست. هرچه زودتر حل بشود بهتر است تا اینکه بخواهد درگیری پیش بیاید و به کمیته انضباطی برسد اگر کسی واقعا چنین حرفایی به آقای پورموسوی زده باشد اشتباه کرده است و اگر کسی این حرفاهارا نزده باید افرادی پادرمیانی کرده و این مسائل سریع‌تر حل شود در خانواده فوتبال مطرح کردن این مسائل شکل جالبی ندارد.

 

سراج، درباره مشکلات این تیم پرهوادار گفت: برای نتیجه گیری یک‌تیم باید همه‌چیز مهیا باشد.ما باید مشکلات تیم را ریشه‌ای حل کنیم. اینکه بخواهیم تمام تقصیرات را گردن مدیریت یا مربی بیندازیم ناعادلانه است.همان طور که این تیم روزهای‌اول نتیجه گرفته است حتما بازهم می‌تواند و باید مشکلات موشکافی شود. مثلا در سال گذشته همه می‌گفتند اسکوچیچ فلان کار را کرده وما توانستیم رده پنجم ودر آخر فصل به رده‌هفتم برسیم نتیجه‌ی بدی نبود اما من را به راحتی کنار گذاشتند.این تیم دولتی است و صاحب اصلی آن مردم هستند.

 

1627465

 

او ادامه داد: ما کنار رفتیم و آقای‌پورموسوی آمدند که نیم‌فصل اول به خوبی نتیجه گرفتند و تیم تا رده دوم جدول نیز رفت.حال باید دید چه اتفاقی افتاد که وضعیت بین نیم فصل اول و دوم تیم صنعت نفت انقدر فاصله افتاده است. این اتفاق باید بررسی شود. آقای پورموسوی،کادرفنی و مدیریت تلاش‌شان را کرده‌اند.

 

سراج در پایان درباره‌ی حضورش به عنوان مربی در فصل بعد گفت: تا همین الان هیچ اطلاعی از فصل بعدی ندارم اما ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

 

دیدگاه‌ها