کد خبر : 1770716 | 05 مرداد 1400 ساعت 16:23 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال شرافتمندانه انجام می‌دهیم؛

زاهدی: بازی سخت‌تری از استقلال و پرسپولیس داریم

مدافع مس رفسنجان معتقد است در صورت ادامه پیدا کردن فصل می‌توانستند نتایج بهتری بگیرند.

زاهدی: بازی سخت‌تری از استقلال و پرسپولیس داریم

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی درباره پیروزی مس مقابل پدیده گفت: کاملا با برنامه و شناخت بالا از تیم حریف وارد بازی شدیم و می‌دانستیم آنها چطور بازی می‌کنند. در جریان مسابقه هم موقعیت خاصی به پدیده ندادیم و فقط یک گل روی ضربه ایستگاهی خوردیم، وگرنه در طول ۹۰ دقیقه تیم برتر زمین بودیم.

 

او ادامه داد: برنده شدن مقابل پدیده تغییری در شرایط جدولی ما نداشت، اما واقعا جایگاه ما رتبه یازدهم و نیمه پایین جدول نیست. مس امسال از نظر فنی جزو بهترین‌های لیگ بود و کسی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند. باید پدیده را شکست می‌دادیم تا شرایط‌مان را بهتر کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و در هفته آخر هم به دنبال صعود یکی، دو پله‌ای هستیم.

 

1602068

مدافع مس رفسنجان درباره شرایط این تیم قبل از آخرین بازی فصل عنوان کرد: از نظر زمانی فصل خیلی طولانی شد و نه فقط بچه‌های ما، بلکه تمام مربیان و بازیکنان از اینکه یک سال فصل طول کشیده، گلایه دارند، اما به نظرم ای‌کاش لیگ دو، سه هفته دیگر ادامه داشت تا ما در جایگاه واقعی خودمان قرار بگیریم!

 

زاهدی با اشاره به دیدار مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: معتقدم این مسابقه سخت‌تر از چهار بازی این فصل مقابل پرسپولیس و استقلال است. ذوب‌آهن چیزی برای از دست دادن ندارد و می‌آید تا در زمین خودش برنده شود و در لیگ برتر بماند، اما قول می‌دهیم در این بازی هم مثل دیدار با پدیده با انگیزه ظاهر شویم و همه تلاش خودمان را انجام بدهیم تا در اصفهان بازنده نباشیم و فوتبال شرافتمندانه‌ای انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها