کد خبر : 1770735 | 05 مرداد 1400 ساعت 17:40 | 31.4K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش پاری سن ژرمن به مصدومیت سرخیو راموس

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تایید کرد که سرخیو راموس به دلیل مصدومیت یک هفته از تمرینات این تیم دور خواهد بود.

واکنش پاری سن ژرمن به مصدومیت سرخیو راموس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان یافتن قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید، این بازیکن 35 ساله پس از 16 سال با لوس بلانکوس وداع کرد و بعد از شایعات فراوانی که پیرامون آینده اش وجود داشت نهایتاً پاری سن ژرمن و لیگ یک فرانسه را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

 

اما روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سرخیو راموس در تمرینات پیش‌فصل پاری‌سن‌ژرمن دچار مصدومیت شده است؛ موضوعی که باعث شد نگرانی های زیادی در مورد این مدافع اسپانیایی ایجاد شود اما به نظر می‌رسد که مصدومیت راموس خیلی جدی نیست و او می‌تواند از هفته آینده به تمرینات PSG بازگردد.

 

 

1623048

 

 

در همین ارتباط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز به مصدومیت سرخیو راموس واکنش نشان داده است. در واقع باشگاه فرانسوی ضمن تایید مصدومیت سرخیو راموس اعلام کرده که انتظار می‌رود این بازیکن از هفته آینده دوباره به تمرینات تیم مائوریسیو پوچتینو بازگردد.

 

با این تفاسیر سرخیو راموس به طور قطع دیدار دوستانه امشب پاری‌سن ژرمن مقابل تیم سابق خود یعنی سویا را از دست خواهد داد‌. همچنین بعید به نظر می رسد که مدافع اسپانیایی به دیدار سوپرجام فرانسه مقابل لیل برسد و احتمالاً از بعد از آن مشکلی برای همراهی پاریسی ها نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها