کد خبر : 1770742 | 05 مرداد 1400 ساعت 18:13 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

هیچکس دوست ندارد سقوط کنیم؛

علیاری: تراکتور را می‌بریم و می‌مانیم

مهاجم سایپا می‌گوید ادامه حضور سایپا در لیگ برتر به نفع فوتبال ایران است.

علیاری: تراکتور را می‌بریم و می‌مانیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید علیاری با اشاره به برتری سایپا مقابل آلومینیوم اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول چیزی برای از دست دادن نداشتیم و باید برنده می‌شدیم که خدا را شکر با تلاش و غیرت تمام بچه‌ها و نکاتی که کادر فنی گفته بودند، توانستیم یک نمایش عالی داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم.

 

او ادامه داد: آلومینیوم چند هفته باخته بود و می‌خواست از ما امتیاز بگیرد؛ شروع بازی دست آنها بود ولی فکر می‌کنم پس از دقیقه ۲۰ بازی را در دست گرفتیم و خوشبختانه یک گل هم زدیم تا خودمان را به جدول برگردانیم و از شرایط بد روحی در هفته‌های گذشته خارج شویم.

 

مهاجم بلندقامت سایپا درباره گلی که مقابل آلومینیوم زد، عنوان کرد: تک تک گل‌هایی که در این فصل زدم با تلاش بچه‌ها بوده و همه کمک کردند تا این اتفاق بیفتد. خدا را شکر در این بازی مهم قرعه دوباره به نام من افتاد و گل حساسی را مقابل آلومینیوم زدم تا تیم امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشد.

 

1627478

 

علیاری در خصوص شانس بقای سایپا در لیگ برتر ابراز کرد: در این چند هفته متوجه شدم که هیچ‌کس از تماشاگران فوتبال ایران دوست ندارد سایپا بیفتد؛ سایپا باشگاه ریشه‌داری است و بازیکنان جوان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده؛ واقعا حیف است سایپا به لیگ یک برود چون جوانان کمتری هم در لیگ برتر فرصت بازی پیدا می‌کنند.

 

او با اشاره به دیدار روز جمعه مقابل تراکتور گفت: هرچه در توان داریم را در این مسابقه می‌گذاریم و با همه وجود بازی می‌کنیم تا در لیگ برتر بمانیم. باید سه امتیاز را مقابل تراکتور بگیریم و سهمیه تیم را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها