کد خبر : 1770745 | 05 مرداد 1400 ساعت 18:30 | 67.2K بازدید | 1 دیدگاه

فصل برای شماره 7 سپاهان تمام شد

محمدرضا حسینی غایب بزرگ سپاهان در مصاف هفته پایانی لیگ بیستم است.

به گزارش "ورزش سه"، دربی اصفهان اگر چه با یک پیروزی شیرین و دلچسب برای هواداران سپاهانی به اتمام رسید ولی در سوی دیگر پرسپولیس نیز توانست پس از دریافت گل در ورزشگاه آزادی به بازی بازگردد و تراکتور را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد تا بار دیگر قرمزهای پایتخت باشند که صدرنشینی را در اختیار می گیرند.


اتفاق تلخ دیگر برای سپاهانی ها کارت زردی بود که محمدرضا حسینی وینگر راست این تیم گرفت و از دیدار حساس هفته پایانی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی محروم شد. این غیبت از این جهت اهمیت دارد که حسینی به همراه دانیال اسماعیلی فر زوجی خطرناک را در طول فصل در سمت راست خط هجومی طلایی پوشان تشکیل داده بودند که حالا با سه کارته شدن شماره 7 سپاهان، محرم نویدکیا این بازیکن را در دیدار هفته سی ام در اختیار ندارد و کارهای ترکیبی این تیم در سمت راست ممکن است با مشکلاتی مواجه شود.

 

1627912

 


البته رضا میرزایی در دربی اصفهان پس  از ورود به زمین توانست نمایش خوبی داشته باشد و گل هم زد تا سرمربی جوان سپاهان امیدوار به ادامه درخشش این بازیکن در مصاف هفته پایانی باشد.


با این حال اما فصل برای محمدرضا حسینی در سپاهان تمام شد و این بازیکن که در دومین سال حضور در جمع طلایی پوشان نمایش بهتری نسبت به سال اول داشت، توانست با 2180 دقیقه حضور در زمین، 4 پاس گل ارسال کند  و 6 بار هم گل بزند تا نشان دهد سپاهان بازیکن مهمی را در آخرین دیدار فصل در ورزشگاه آزادی در اختیار ندارد.

دیدگاه‌ها