کد خبر : 1770746 | 05 مرداد 1400 ساعت 18:38 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از آنها بود؛

قائدرحمتی: حیف شد به استقلال گل نزدم

هافبک نساجی افسوس شوتی را می‌خورد که مقابل استقلال زد و مظاهری اجازه نداد تبدیل به گل شود.

قائدرحمتی: حیف شد به استقلال گل نزدم

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی در خصوص دیدار نساجی مقابل استقلال عنوان کرد: بازی کاملا پایاپای و برابری انجام دادیم و به نظرم نتیجه سه بر یک اصلا عادلانه نبود. موقعیت‌های ما از استقلال بیشتر و خطرناک‌تر بود ولی آنها با تجربه‌تر عمل کردند و از فرصت‌های کمی که داشتند، نهایت استفاده را بردند و سه امتیاز را گرفتند. 

 

او یادآور شد: می‌خواستیم در آخرین بازی خودمان در قائم‌شهر دوباره دل مردم را شاد کنیم و استقلال را شکست بدهیم، اما متاسفانه شرایط آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت و شرمنده هواداران شدیم. در این مسابقه یک مقدار بدشانس بودیم و پس از اینکه گل دوم را خوردیم، مثل همیشه بازی نکردیم.

 

این هافبک نساجی که نمایش درخشانی مقابل استقلال داشت و علاوه بر یک پاس گل، یک شوت زد که رشید مظاهری از زیر طاق به کرنر فرستاد، اظهار کرد: مثل همه بازی‌های این فصل و دور برگشت، انگیزه خیلی زیادی مقابل استقلال داشتم و خدا را شکر آن پاس را کریم اسلامی تبدیل به گل کرد. بدشانس هم بودم که ضربه خودم وارد دروازه نشد؛ البته خیلی دقت کردم ولی مظاهری واکنش خوبی نشان داد و واقعا حیف شد گل دوم را نزدم.

 

 

قائدرحمتی درباره بقای نساجی و روند خوبی که با ساکت الهامی داشتند، گفت: پس از حضور آقا ساکت واقعا شرایط ما تغییر کرد و ۲۲ امتیاز گرفتیم که فکر می‌کنم برای یک تیم بحران زده لیگ برتری واقعا بی‌سابقه باشد. تمام بازیکنان، کادر فنی، مجموعه مدیریت و مالک باشگاه و به ویژه هواداران زحمت کشیدند تا در لیگ برتر بمانیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

 

او به دیدار هفته پایانی مقابل گل‌گهر اشاره کرد و افزود: شاید از نظر جدولی این مسابقه برای ما اهمیتی نداشته باشد، اما در آخرین بازی هم تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا سربلند فصل را تمام کنیم و صاحب امتیاز شویم.

دیدگاه‌ها