کد خبر : 1770747 | 05 مرداد 1400 ساعت 18:39 | 29.5K بازدید | 2 دیدگاه

رونالدو مسئولیت زیادی در تیم من دارد

آلگری: از پرز تشکر می کنم؛ من عاشق یوونتوس هستم

مکس آلگری، سرمربی جدید یوونتوس، امروز رسماً معرفی شد و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

آلگری: از پرز تشکر می کنم؛ من عاشق یوونتوس هستم

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه یوونتوس در فصل گذشته موفق شد به مقام قهرمانی رقابت های کوپا ایتالیا دست پیدا کند اما آنها در سری آ به زحمت مقام چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند به طور کلی می‌توان گفت که بیانکونری تحت هدایت سرمربی سابق خود یعنی آندره‌آ پیرلو روزهای خوبی را سپری نکرد.

 

بعد از پایان فصل گذشته آندره آ پیرلو از هدایت بانوی پیر برکنار شد و جای خود را به مکس آلگری داد. مراسم معارفه سرمربی جدید یوونتوس امروز برگزار شد. مکس آلگری در این مراسم گفت: " من حالا گروهی از بازیکنان جوان و با کیفیت را در اختیار دارم. من یک چرخه جدید را در اینجا شروع کرده‌ام و بیایید باهم به آینده فکر کنیم. جوانان زیادی در باشگاه حضور دارند و آنها یک ارزش بزرگ و آینده ای خوب برای باشگاه هستند. همچنین افراد باتجربه مثل بونوچی، کیه لینی و رونالدو نیز حضور دارند که می‌توانند برای آنها الگو باشند.

 

 

1627913

 

 

پتانسیل های زیادی در تیم وجود دارد که ما هر روز روی آن کار خواهیم کرد. من یوونتوس را انتخاب کردم و این یک مسئولیت بزرگ در برابر باشگاهی است که همیشه قدردان آن هستم و این فرصت را به من داد تا به مربیگری بازگردم و دوباره برنده شوم."

 

آلگری درباره کریستیانو رونالدو: " او قهرمان بزرگ و انسان باهوشی است. همانطور که با بقیه صحبت کرده‌ام دیروز هم با او حرف زدم. او مسئولیت بیشتری در تیم من دارد زیرا تیم جوان است."

 

آلگری درباره پائولو دیبالا: "او وقتی بچه بود به اینجا آمد اما حالا یک مرد است. او می‌داند که این یک سال مهم برایش خواهد بود. او توانایی های خارق العاده ای دارد و من هم انتظارات زیادی از دیبالا دارم."

 

 

1627914

 

 

پیشنهاد رئال مادرید: "از فلورنتینو پرز برای پیشنهاد سرمربیگری در این تیم تشکر می کنم اما من آن را رد کردم به خاطر اینکه عاشقانه یوونتوس را دوست دارم و می خواستم که دوباره به این تیم بازگردم."

دیدگاه‌ها