کد خبر : 1770748 | 05 مرداد 1400 ساعت 18:48 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

لوکاکو علیه‌شایعات؛ از بازگشت‌به تمرینات هیجان‌زده‌ام

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، می گوید از بازگشت به تمرینات این تیم هیجان زده است.

لوکاکو علیه‌شایعات؛ از بازگشت‌به تمرینات هیجان‌زده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت مالی نه چندان خوب باشگاه اینتر باعث شد که بعد از قهرمانی این تیم در رقابت‌های فصل گذشته سری آ، آنتونیو کونته از هدایت نراتزوری کناره‌گیری کند. همچنین اخیراً یکی از ستاره های کلیدی اینتر یعنی اشرف حکیمی نیز از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست.

 

از طرفی شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است باشگاه اینتر برای بهبود اوضاع مالی یکی دو ستاره دیگر خود را هم به فروش برساند و نگرانی های زیادی پیرامون احتمال جدایی روملو لوکاکو ایجاد شده است. با این حال ستاره بلژیکی اخیراً در تمرینات حاضر شده و حالا در مصاحبه‌ای می‌گوید که برای فصل جدید آماده می‌شود.

 

 

1608191

 

 

لوکاکو در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه اینتر گفت: "من در حال تمرین هستم تا بتوانم آمادگی بدنی ام را حفظ کنم و فصل خوبی را آغاز کنم. چند هفته فرصت داریم تا برای فصل جدید آماده شویم. امیدوارم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و حتی موفقیت بیشتری از فصل گذشته به دست بیاوریم. من از بازگشتم بسیار هیجان زده هستم. ما امیدواریم که راهی را که آغاز کرده ایم ادامه دهیم. همه بازیکنان سخت تلاش خواهند کرد تا رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کنند."

دیدگاه‌ها