کد خبر : 1770752 | 05 مرداد 1400 ساعت 19:15 | 37.6K بازدید | 5 دیدگاه

آن اتفاق یک سوءتفاهم بود

عذرخواهی گلر چلسی از ساری؛ اشتباه کردم، متاسفم!

کپا آریسابلاگا، دروازه بان اسپانیایی چلسی، در مورد یک اتفاق جنجالی که در فصل 19-2018 رخ داد صحبت کرده است.

عذرخواهی گلر چلسی از ساری؛ اشتباه کردم، متاسفم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فینال جام اتحادیه 19-2018 مقابل منچسترسیتی قرار گرفت و بعد از تساوی 0-0 در وقت های قانونی و اضافه، در نهایت در ضربات پنالتی این شاگردان پپ گواردیولا بودند که توانستند به برتری برسند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

 

 

1627920

 

 

اما حادثه مهم بازی، در آخرین دقایق وقت های اضافی رخ داد، زمانی که بعد از مصدومیت کپا، ساری قصد داشت ویلی کابایرو را به زمین بفرستد اما دروازه بان اسپانیایی حاضر به ترک زمین نشد؛ اتفاقی که خشم شدید مربی ایتالیایی آبی ها را به همراه داشت. کپا در نهایت در زمین ماند و در ضربات پنالتی، یکی از ضربات بازیکنان حریف را گرفت اما نتوانست مانع از شکست چلسی شود.

 

حالا و مدت ها بعد از آن اتفاق جنجالی کپا یک بار دیگر درباره آن صحبت کرده است. دروازه‌بان اسپانیایی گفت: "من سعی کردم نشان دهم که حالم خوب است و آسیب ندیده ام. اما حدود 80 هزار نفر در ومبلی حضور داشتند و ساری نتوانست حرف من را متوجه شود. وقتی تابلو تعویض بالا آمد فهمیدم که باید از زمین خارج شوم و متاسفم که این کار را انجام ندادم.

 

من اشتباه کردم و به خاطر همه کسانی که در این ماجرا اذیت شدند متاسفم؛ برای مائوریتزیو ساری که به نظر می رسید من او را در انظار عمومی تضعیف کردم. برای ویلی کابایرو که یک هم تیمی عالی و حرفه‌ای بود، همچنین برای همه بازیکنان و هواداران چلسی که مجبور شدند این قضیه را تحمل کنند و البته تمام سر و صداهایی که در طول بازی و بعد از آن ایجاد شد.

 

 

1627918

 

 

شرایط طاقت فرسایی بود و بدیهی است افرادی که آن صحنه را می‌دیدند، فکر کردند که من به مائوریتزیو ساری بی احترامی کردم. البته من احساس می‌کنم که در این باره سوءتفاهم به وجود آمد چرا که هیچ قصدی برای بی احترامی به مربی نداشتم. من فقط سعی کردم به او و مطبوعات اتفاق درست را توضیح دهم اما نتوانستم."

دیدگاه‌ها