کد خبر : 1770755 | 05 مرداد 1400 ساعت 19:21 | 33.7K بازدید | 1 دیدگاه

ارلینگ هالند: پیشنهاد چلسی؟ امیدوارم شایعه باشد!

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند از اتفاقات پنجره تابستانی قوتبال اروپا بی اطلاع است.

ارلینگ هالند: پیشنهاد چلسی؟ امیدوارم شایعه باشد!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده ارلینگ هالند در دو سال اخیر در تیم هایی چون سالزبورگ و دورتموند باعث شده بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای جذب این بازیکن اقدام کنند. البته شیوع ویروس کرونا و درخواست مالی هنگفت دورتموند باعث شده شرایط تیم هایی چون رئال مادرید و بارسلونا برای جذب ارلینگ هالند دشوار شود و در حال حاضر به نظر می رسد چلسی جدی ترین مشتری این گلزن 22 ساله محسوب می شود.

 

1615370

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد پیشنهاد 175 میلیون پوندی چلسی برای خرید ارلینگ هالند مطرح شده است. به نظر می رسد رومن آبراموویچ بودجه ای هنگفت برای خرید این بازیکن در نظر گرفته و قصد دارد تحت هر شرایطی زمینه حضور ارلینگ هالند در لندن را فراهم کند.  حالا این ستاره نروژی که اخیرا از تعطیلات بازگشته و به اردوی دورتموند در سوئیس اضافه شده، مدعی شد پرداخت چنین ارقامی برای هیچ بازیکنی منطقی نخواهد بود.

 

ارلینگ هالند گفت: "پیشنهاد چلسی؟ من امیدوارم این اعداد و ارقام و شایعه برچسب 175 میلیون پوندی برای جذب من شایعه باشد، زیرا هیچ شخصی ارزش پرداخت چنین رقمی را ندارد. تا پیش از دیروز من یک ماه بود که با مدیر برنامه ام در مورد شایعات و اخبار صحبت نکرده بودم و این شما خبرنگاران هستید که باید به من بگویید چه اتفاقاتی در پنجره تابستانی در جریان است."

دیدگاه‌ها