کد خبر : 1770758 | 05 مرداد 1400 ساعت 19:36 | 37.8K بازدید | 1 دیدگاه

هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی موضع خود را پس گرفت؟

هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی سیاست سکوت را در برابر رای صادر شده در مورد تخلف لک در بازی پرسپولیس و ماشین سازی در پیش گرفته است.

هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی موضع خود را پس گرفت؟ 

به گزارش ورزش سه، بعد از انتشار ویدیوی جنجالی مربوط به حامد لک در بازی ماشین سازی و پرسپولیس، واکنش های زیادی را شاهد بودیم. هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی با نگارش نامه از فدراسیون فوتبال خواست تا با این تخلف بازیکن پرسپولیس برخورد قاطع صورت بگیرد.

 

باشگاه پرسپولیس هم در دفاع از بازیکن خود، یک سیاست از پیش تعیین شده را عامل این اتفاق دانسته و موضوع را فراتر از یک فحاشی ساده به یک توپ جمع دانست. بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام کمیته انضباطی رای خود در مورد حامد لک را صادر کرد. پنجاه میلیون تومان جریمه و یک جلسه محرومیت تعلیقی؛ این حکم نهایی کمیته انضباطی علیه حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس بود.

 

بعد از انتشار دیرهنگام احکام کمیته انضباطی در شب گذشته موجی از اعتراضات به خصوص از طرف هواداران فوتبال آذربایجان و تیم استقلال فضای مجازی را پر کرد.  آ‌نها جریمه حامد لک را بسیار ناکافی دانستند. اهالی فوتبال آذربایجان هم طی ساعات اخیر در فضای مجازی خواستار واکنش مسئولان فوتبال استان به این موضوع شده اند.

 

در این رابطه از صبح امروز در تلاش بودیم تا با مسئولان هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی صحبت کرده و نظرات آنها را جویا شده و منتشر کنیم. علی رغم انجام هماهنگی های لازم و تعیین ساعت مشخص اما سخنگوی این هیات از پاسخ دادن به تلفن خود امتناع کرد. پس از تماس های مکرر و عدم پاسخگویی نگاهی به رسانه هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی انداختیم تا شاید واکنشی رسمی را در آنجا شاهد باشیم اما در این رسانه هم واکنشی به رای یاد شده ندیدیم. جالب اینجاست که توپ جمع کن تبریزی هم گویا امروز از صحبت کردن در مورد اتفاقات بازی ماشین – پرسپولیس منع شده است!

دیدگاه‌ها