کد خبر : 1770776 | 05 مرداد 1400 ساعت 21:05 | 35.5K بازدید | 2 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

حمله به ورزشکار چینی بعد از ناکامی

وانگ لیائو، ورزشکار چینی پس از پایان ناامید کننده در توکیو 2020 مورد حملات اینترنتی قرار گرفت.

حمله به ورزشکار چینی بعد از ناکامی

به گزارش "ورزش سه"، وانگ لویائو اگرچه یکی از نامزدهای کسب مدال طلا بود، اما نتوانست در فینال مسابقات تفنگ بادی موفق ظاهر شده و به هدف خود دست یابد. بعد از رخ دادن این نتیجه برخی کاربران در شبکه های اجتماعی این ورزشکار چینی را مورد توهین قرار دادند.

 

وانگ لویائو در مرحله مقدماتی تفنگ بادی 10 متر در جایگاه شانزدهم قرار گرفت و با توجه به اینکه  او مدعی کسب مدال طلا در بازی های المپیک 2020 توکیو بود، این نتیجه بسیاری از هواداران را شوکه کرد. پس از مسابقه او تصویری از خود در صفحه رسمی اش منتشر کرده و نوشت: "با عرض پوزش از همه، اعتراف می کنم که ترسیده بودم."

 

1627952

 

اما برخی کاربران به صفحه او هجوم آورده و کامنت هایی تند زیر این پست نوشتند. یکی از کاربران مدعی شد چرا وانگ لیائو در مورد شکست فکر نکرده و چه هدفی از انتشار این سلفی متکبرانه دارد؟

 

شخص دیگری نوشت که تو وقت خود را صرف فکر کردن در مورد دلیل شکست خود نکردی، اما بلافاصله یک سلفی در ویببو از خود قرار دادی. به نظر می رسد تو فقط تمایل به معروف شدن داری.

 

این واکنش باعث شد اپلیکیشن ویبو علناً اعلام کند که 33 حساب را از 90 تا 180 روز بلاک کرده است. 35 کامنت در مورد حمله به وانگ نیز حذف شدند.

دیدگاه‌ها