کد خبر : 1770780 | 05 مرداد 1400 ساعت 21:37 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

در تیمی باختیم، در انفرادی به دنبال طلا هستیم

بازیکنان تیم تنیس روی میز چین پس از شکست شوکه کننده برابر ژاپن همچنان به دنبال کسب مدال طلای المپیک است.

به گزارش "ورزش سه"، دارندگان مدال نقره تنیس روی میز دو نفره مختلط قول دادند که اجازه ندهند شکست شوک آور مقابل ژاپن بر بقیه بازی های المپیک روی آنها تاثیر بگذارد و حتی این نتیجه می تواند باعث افزایش انگیزه آنها نیز بشود. تیم چین در دیدار نهایی دوبل مغلوب ژاپن شد، اما لیو شیون مدعی شد این نتیجه در بازی های انفرادی تاثیرگذار نخواهد بود.

 

1627965

 

لیو شیون پس از شکست 4-3 مقابل میزبان برای اولین بار از سال 2004 همچنان به آینده امیدوار است. لیو شیون بعد از شکست 4-3 دوشنبه شب در سالن متروپولیتن توکیو گفت: "این نتیجه بر عملکرد ما در سایر مسابقات تاثیر نخواهد گذاشت. البته آنها بسیار خوب بازی کردند، اما ما برای مسابقات سخت و احتمال انجام هفت بازی در طول این تورنمنت آماده شده ایم. ما موقعیت های خود را به پیروزی تبدیل نکردیم. ما در بخش سوم و چهارم پیش افتاده بودیم، اما نتوانستیم کار را تمام کنیم.

 

من خودم اشتباهاتی مرتکب شدم. بازیکنان ژاپن تهاجمی بازی کردند و البته بعضی از ضربات من از کیفیت کافی برخوردار نبودند. قطعا فشار زیادی وجود دارد و هر دو تیم با دشواری روبرو می شوند، اما انتظارات و اهداف ما متفاوت است. در مواجهه با فشار، کسانی که می توانند به بهترین وجه از پس آن برآیند قهرمان می شوند."

دیدگاه‌ها