کد خبر : 1770785 | 05 مرداد 1400 ساعت 22:13 | 76.8K بازدید | 8 دیدگاه

طعنه به یک جدایی بی دلیل؛

آلگری: بونوچی بازوبند می خواهد؟ در خیابان بخرد!

مکس آلگری، سرمربی جدید یوونتوس به طعنه در مورد ندادن بازوبند به لئوناردو بونوچی صحبت کرد.

آلگری: بونوچی بازوبند می خواهد؟ در خیابان بخرد!

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی و باتجربه در سال 2017 دست به کار عجیبی زده و یوونتوس را به مقصد میلان ترک کرد. اما عجیب تر این بود که این مدافع ایتالیایی یک سال بعد از تصمیم خود پشیمان شده و دوباره لباس بیانکونری را به تن کرد.

 

حالا مکس آلگری بعد از دو فصل دوری از یوونتوس و دنیای فوتبال، دوباره هدایت این تیم را به عهده گرفت تا دوباره این تیم را به قدرت اول فوتبال ایتالیا تبدیل بکند. حالا مکس آلگری در اولین نشست خبری خود برای فصل جدید در مورد مسئولیت جدی کریستیانو رونالدو در فصل جدید و البته کاپیتان های اول و دوم این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

 

1627977

 


مکس آلگری گفت: "رونالدو بازیکن فوق العاده و انسان باهوشی است. من دیروز مانند دیگر بازیکنان یوونتوس با او نیز صحبت کردم. من به رونالدو گفتم که یک فصل مهم پیش رو داریم و من خوشحالم که دوباره با این بازیکن ملاقات کردم. حالا رونالدو مسئولیت بیشتری نسبت به گذشته دارد، زیرا سه سال پیش ما تیم باتجربه تری داشتیم و حالا اکنون بازیکنان جوان تری در اردوی یوونتوس حضور دارند.

 

شرایط مختلفی در یک فصل رخ می دهد، ما باید هر سه روز یک بازی کنیم و من باید از سیستم چرخشی استفاده کرده و همه بازیکنان را در ترکیب قرار دهم. فکر می کنم مدیریت شرایط بازیکن طی یک سال و نیم گذشته آسان نبوده است. من از حیث مسئولیت پذیری انتظارات زیادی از رونالدو دارم و البته او در شرایط خوبی قرار داشته و آماده است.

 

1627976

 

کاپیتان فصل بعد یوونتوس؟ از نظر سابقه پائولو دیبالا کاپیتان دوم تیم بعد از جورجیو کیه لینی است، زیرا لئوناردو بونوچی یک بار یوونتوس را ترک کرد و سپس دوباره بازگشت، پس همه چیز برای او از ابتدا شروع می شود. من انتظار زیادی از دیبالا دارم و و او نیز بسیار با انگیزه است. اگر بونوچی بازوبند کاپیتانی را می خواهد باید یک بازوبند خریده و در خیابان با آن بازی کند. خود لئوناردو نیز از این موضوع آگاه است."

 

 

1627978

دیدگاه‌ها