کد خبر : 1770788 | 05 مرداد 1400 ساعت 22:58 | 160.9K بازدید | 4 دیدگاه

خواهر رونالدو به کرونا مبتلا شد (عکس)

کاتیا آویرو خواهر کریستیانو رونالدو به علت عوارض ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پیش و در اوایل شیوع ویروس کرونا بود که کاتیا آویرو مدعی شد این بیماری بزرگ ترین دزدی و کلاهبرداری دنیا بوده که او تاکنون دیده است. اما حالا خواهر جنجالی کریستیانو رونالدو با انتشار تصویری روی تخت بیمارستان خود در فونچال، اعلام کرد که آزمایش او از تاریخ 17 ژوئن مثبت بوده و او در شرایط قرنطینه قرار گرفته است. بعد از ابتلا، علائم کاتیا شدیدتر شده و او به علت درگیری با ذات الریه برای معالجه به بیمارستان رفته است. در این تصویر مشخص است او از ماسک اکسیژن استفاده کرده و سرم زده است.

 

وقتی کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یوونتوس در اکتبر 2020 به کرونا مبتلا شد، کاتیا با عصبانیت واکنش نشان داده و گفت: "من معتقدم که امروز هزاران نفر که به این ویروس، آزمایش ها و اقدامات انجام شده باور داشتند، حالا مانند من می بینند که این بزرگترین دروغ و حقه ای است که از زمان تولدم وجود داشته است."

 

البته او حالا نیز لحن خود را به طور کامل تغییر نداده و در پست اینستاگرامی خود از روی تخت بیمارستان از کرونا به عنوان "یک ویروس لعنتی" یاد کرده و مدعی شد این بیماری چیزی نیست که او را اذیت کند.

 

خواهر رونالدو در پست اخیر خود نوشت: "علاقه ای نداشتم این خبر را منتشر کنم، اما به دلیل افزایش شایعات و به احترام کسانی که صفحه من را دنبال می کنند و نگرانم هستند، حقیقت را با شما در میان می گذارم. تست من از 17 ژوئن مثبت شده و من در خانه در قرنطینه بوده ام. شرایطم بسیار خوب است و علائم چندانی ندارم، اما طبق قانون در خانه می مانم. ویدیوهایی که من در خیابان منتشر کردم قبل از مثبت شدن تست بود (یک مثال واضح در مورد اینکه نباید در اینترنت همه چیز را باور کرد).

 

متأسفانه از جمعه گذشته و تاریخ بیست و سوم شرایط من بدتر شد و در نتیجه این ویروس لعنتی به ذات الریه هم مبتلا شدم. به طور خلاصه من در بیمارستان اینجا بستری شدم و به لطف خدا بهبود خواهم یافت. اگر شرایط اجازه دهد می خواهم یک دفترچه خاطرات از زندگی روزمره خود در اینجا داشته باشم.

 

شرایط خوب است، من واکنش خوبی به این بیماری دادم و با گذشت زمان، پیشرفت های قابل ملاحظه ای در بیماری من رخ داده است. از همه مهمتر وزن من هم کم شده (با خنده) و خانواده ام همیشه کنار من هستند. من شما را دوست دارم و از خود تان مراقبت کنید. ویتامین، شادی، آرامش و اراده برای زندگی مانع بروز مشکل برای شما می شود."

 

1627980

دیدگاه‌ها