کد خبر : 1770793 | 05 مرداد 1400 ساعت 23:08 | 57K بازدید | 6 دیدگاه

به امید برد والیبال و بسکتبال و درخشش شمشیربازی

روز ششم المپیک؛ شلوغ، جذاب و شاید با مدال

نمایندگان ورزش ایران در روز ششم المپیک توکیو در 7 رشته به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش "ورزش سه"، نمایندگان ایران فردا در ششمین روز از بازی‌های المپیک توکیو در رشته‌های تیراندازی باکمان، دوچرخه سواری(تایم تریل انفرادی)، والیبال، بسکتبال، بوکس، بدمینتون و شمشیربازی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.


بعد از چند روز نسبتا خلوت بار دیگر کاروان ایران یک روز شلوغ را در پیش خواهد داشت که قطعا به خاطر رقابت در رشته هایی همچون والیبال و بسکتبال جذاب خواهد بود. باید امیدوار بود در این روز شلوغ و جذاب، کاروان ایران دومین مدال خود را هم به ارمغان بیاورد. 

 

 

1627989

 


* والیبال 
تیم ایران از ساعت ۴:۳۰ صبح با کانادا روبرو خواهد شد. شاگردان آلکنو با کسب دو پیروزی از دیدار با لهستان و ونزوئلا با روحیه ای بالا به مصاف کانادا می روند؛ تیمی که شاید به خاطر دو باخت قبلی محکوم به برد در این مسابقه است. 

 


* بدمینتون 
ثریا آقایی که در اولین بازی خود مقتدرانه رقیب خود از مالدیو را شکست داد، در مرحله بعدی با ورزشکار چین رقابت می‌کند؛ رقیبی که جزو برترین های دنیا به شمار می رود. این دیدار از ساعت 6:30 صبح برگزار می شود.  

 


* شمشیربازی 
تیم ایران در بخش تیمی سابر در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایتالیا می‌رود. شمشیربازان ایرانی بعد از ناکامی در بخش انفرادی در کسب مدال، حالا به بخش تیمی امید بسته اند و از ساعت 6:55 صبح کار خود را آغاز می کنند. مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی اعضای تیم ایران را تشکیل می دهند.

 


* بسکتبال 
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات برای کاروان ایران در روز ششم رویارویی بسکتبال ایران با آمریکاست. این دیدار از ساعت 9:10 صبح آغاز می شود و هر دو تیم بعد از شکست در دیدار اول به دنبال کسب بهترین نتیجه در این دیدار هستند؛ اگرچه قدرت و افتخارات آمریکایی ها کاملا مشخص است. 

 


* دوچرخه‌سواری
سعید صفرزاده بعد از ناکامی در بخش جاده، این بار در تایم تریل انفرادی به مصاف رقبای خود خواهد رفت. دوچرخه سوار ایرانی از ساعت 9:30 صبح به مصاف رقبایش می رود. 

 


* تیراندازی باکمان
میلاد وزیری که در گام اول نتوانست نتیجه خوبی در رشته تیراندازی با کمان کسب کند و در رده 63 ایستاد، فردا در بخش حذفی با ورزشکار آمریکا رقابت می‌کند. این رقابت از ساعت 12:45 ظهر به وقت تهران آغاز می شود. 

 


* بوکس
دانیال شه بخش در وزن ۵۷- کیلوگرم بوکس بعد از پیروزی برابر نماینده مراکش در دور یک هشتم نهایی با نماینده قدرتمند کوبا دیدار می‌کند. این مبارزه از ساعت 14 به وقت تهران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها