کد خبر : 1770796 | 05 مرداد 1400 ساعت 23:51 | 79.4K بازدید | 3 دیدگاه

سزار منوتی:

ببینید مسی بودن چقدر دشوار است

سزار منوتی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین از انتقال سرخیو آگوئرو به نوکمپ ابراز خوشحالی کرد.

ببینید مسی بودن چقدر دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، یک سال قبل و در چنین روزهایی بود که لوییس سوارز، دوست صمیمی لیونل مسی در شرایطی عجیب از بارسلونا جدا شده و به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت داد. حالا سرخیو آگوئرو، دیگر رفیق قدیمی لئو مسی لباس بارسلونا را به تن کرده و سزار منوتی مدعی شد کاپیتان آرژانتینی بلوگرانا حتما از این انتقال خیلی خوشحال شده است.

 

1627992

 

سزار منوتی گفت: "لوییس سوارز دوست صمیمی لیونل مسی بود و من هنوز نمی دانم بارسلونا چرا اجازه جدایی سوارز را صادر کرد، اما به هر حال این اتفاق خیلی روی مسی تاثیرگذار بود. اما حالا سرخیو آگوئرو راهی بارسلونا شده است. او و مسی نیز خیلی صمیمی بوده و رابطه بسیار خوبی با هم دارند. حتما لیونل مسی از حضور در کنار سرخیو آگوئرو لذت خواهد برد. آگوئرو نیازی به اثبات خود نداشته و یک پسر باشخصیت و جذاب است.

 

در حال حاضر لیونل مسی از هر لحاظ در بهترین حالت خود است. او از نظر جسمی همیشه آماده بوده و هرگز دچار آسیب دیدگی جدی نشده است. از نظر احساسی، من مسی را نیز در چنین شرایطی می بینم و حالا بهترین مقطع برای او رقم خورده، زیرا این بازیکن خوشحال به نظر می رسد. مسی برخلاف دیگران آماده است تا به هر طریقی پیروز شده و شرایطی را فراهم کند که هم تیمی هایش نیز عملکرد درخشانی داشته باشند. پس ببینید لیونل مسی بودن چقدر دشوار است."

دیدگاه‌ها