کد خبر : 1770808 | 06 مرداد 1400 ساعت 10:43 | 83.4K بازدید | 5 دیدگاه

عبادی پور: از کانادا بابت این سیلی ممنون هستیم

میلاد عبادی پور بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل کانادا از تلنگری که به ایران خورد و مغرور شدن پس از دو پیروزی صحبت کرد.

عبادی پور: از کانادا بابت این سیلی ممنون هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل لهستان و ونزوئلا در یک نتیجه دور از انتظار در سه ست متوالی به کانادا باخت تا اولین باخت ایران در توکیو رقم بخورد‌. میلاد عبادی پور، دریافت کننده تیم ملی والیبال در پایان این دیدار با بیان اینکه در المپیک فشار بازی ها زیاد است، گفت: زمانی برای ریکاوری نداشتیم، البته همه اینها بهانه است و روز افتضاح ما بود. اگر ۱۰ درصد بهتر بازی می‌کردیم سه بر هیچ می‌بردیم.

 

عبادی پور با تشکر از سیلی کانادا به ایران گفت: بعد از دیدار با لهستان ‌و ونزوئلا خود را بالا دیدیم، بالا بودیم و ممنون هستیم از کانادایی‌ها که با سیلی که امروز به ما زدند، ما را بیدار کردند.

 

این ملی پوش والیبال با بیان اینکه این بازی برای کانادایی‌ها حکم مرگ و زندگی داشت، تاکید کرد: اگر آنها شکست می‌خوردند، حذف می‌شدند برای همین با تمام توان آمدند.

 

عبادی پور گفت: امروز روز بد ما بود ولی با سیلی که از کانادایی‌ها خوردیم امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم. البته همه بازی ها سخت است. ایتالیا همه این تیم‌ها را برده و نایب قهرمان المپیک است و امیدواریم که نتیجه مناسبی بگیریم.

دیدگاه‌ها