کد خبر : 1770820 | 06 مرداد 1400 ساعت 08:53 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

در کنفرانس خبری روز گذشته؛

آنیلی و آلگری خیال همه را راحت کردند؛ کیه‌لینی می‌ماند

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس و آتزوری، پس از اتمام قراردادش با بیانکونری در اوایل تابستان، هفته‌هاست که بازیکن آزاد است.

آنیلی و آلگری خیال همه را راحت کردند؛ کیه‌لینی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه‌لینی همچنان بازیکن آزاد و بدون قرارداد است اما مکس آلگری، سرمربی یووه و آندره‌آ آنیلی، رییس این باشگاه، تردیدی ندارند که او در تورین خواهد ماند.

 

این مدافع میانی ماه آینده 37 ساله خواهد شد و در هفته‌های گذشته کاپیتان تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو 2020 بود و توانست به همراه دیگر هم تیمی هایش با نمایشی خیره کننده، جام قهرمانی در اروپا را به خانه ببرد.

 

1623240

 

قرارداد کیه‌لینی با یووه در تاریخ 30 ژوئن به پایان رسید و مدیر برنامه های این بازیکن هفته گذشته گفت که هنوز هیچ تماسی از یوونتوس دریافت نکرده است.

آنیلی در کنفرانس خبری روز گذشته خود درباره کیه‌لینی گفت: "من دوشنبه با او صحبت کردم. به نظر احمقانه می رسید که در میانه تعطیلات مزاحم او شویم، مخصوصا با توجه به اینکه او دوسال بی وقفه بازی کرده است، آن هم فقط برای اینکه بیاید و یک تکه کاغذ را امضا کند."

 

1625913

 

آلگری، سرمربی دوباره به تورین بازگشته یووه، نیز تردیدی ندارد که کیه‌لینی یکی از بازیکنان او در فصل آینده خواهد بود و حتی بازوبند کاپیتانی را از هم اکنون برای او رزرو کرده است.

آلگری گفت: "من چند بازیکن با سن بالاتر دارم، مخصوصا کریستیانو رونالدو، جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی که ارزش مضاعفی برای این باشگاه هستند و الگوی بازیکنان جوان ترند و به آنها می آموزند که یوونتوس چه معنایی دارد."

کیه لینی در سال 2005 از فیورنتینا به یووه پیوست و در ادامه 535 بازی رسمی برای این باشگاه انجام داد که در آنها 36 گل به ثمر رساند و 24 پاس گل داد.

 

همه چیز نشان می دهد که تعداد بازی های بیشتری قرار است به آمار فعلی کیه لینی با پیراهن یووه اضافه شود، به خصوص که گزارش شده است او می خواهد یک قرارداد دو ساله داشته باشد، بنابراین او می تواند برای جام جهانی 2022 با ایتالیا نیز آماده باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها