کد خبر : 1770824 | 06 مرداد 1400 ساعت 09:24 | 19.4K بازدید | 2 دیدگاه

نراتزوری فروشنده نیست؛

اینتر و رد پیشنهاد ۱۳۰ میلیون یورویی چلسی برای لوکاکو

اسپورت ایتالیا ادعا کرده است که چلسی حاضر بود برای جذب روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، 300 میلیون یورو پرداخت کند، اما نراتزوری این پیشنهاد را رد کرد.

اینتر و رد پیشنهاد ۱۳۰ میلیون یورویی چلسی برای لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو نقشی انکارناپذیر در اولین قهرمانی اینتر در سری آ از سال 2010 به بعد داشت و در حال حاضر در آماده‌ترین فرم خود به سر می برد. او فصل گذشته در 44 بازی برای اینتر 30 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل داد.

درخشش مهاجم بلژیکی در ترکیب اینتر باعث شد تا باشگاه هایی مثل منچسترسیتی و چلسی خواهان جذب او شوند اما پیشنهادات نجومی این باشگاه ها از سوی نراتزوری رد شد.

لوکاکو مهره ای کلیدی در اینتر است و پس از جدایی آنتونیو کونته، سرمربی موفق ایتالیایی، از این باشگاه، نراتزوری اصلا قصد ندارد که بهترین مهاجم خود را نیز از دست بدهد.

 

1608190


 

او تا ژوئن سال 2024 تحت قرارداد اینتر است و آنها 74 میلیون یورو برای گرفتن او از منچستر یونایتد در سال 2019 پرداخت کردند، اما از ان زمان به بعد ارزش لوکاکو مدام افزایش یافته است.

 

طبق گفته آلفردو پدولا، کارشناس نقل و انتقالات اسپورت‌ایتالیا، چلسی در تلاش است که تابستان امسال یک مهاجم نوک به خدمت بگیرد و بودجه ای بالغ بر 130 میلیون یورو به این منظور اختصاص داده است.


پدولا ادعا می کند که آبی ها آماده بودند همه این مبلغ را به پای لوکاکو بریزند، اما با توجه به شرایط موجود اینتر قصد ندارد حتی به پیشنهادهایی که در رابطه با بازیکن ملی پوش بلژیکی مطرح می شود، گوش دهد! هدف دیگر چلسی ارلینگ هالند، مهاجم بروسیا دورتموند است اما به نظر می رسد که آبی ها موفق به جذب این ستاره نروژی نیست نخواهند شد. در این میان منچسترسیتی نیز در تلاش برای جذب لوکاکو پاسخ مشابهی را از اینتر دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها