کد خبر : 1770834 | 06 مرداد 1400 ساعت 10:48 | 44K بازدید | 4 دیدگاه

اعلام زمان رسیدگی CAS به پرونده خاک خورده

پرسپولیس - النصر؛ قرار دادگاه اول شهریور

دادگاه عالی ورزش، ٢٣ ماه آگوست آینده را زمان بررسی مجدد پرونده بازی النصر – پرسپولیس تعیین کرد.

پرسپولیس - النصر؛ قرار دادگاه اول شهریور

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه الریاضیه،  دادگاه حکمیت ورزش (CAS) اول شهریور ماه آینده را زمان رسیدگی و تصمیم گیری در مورد پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و باشگاه پرسپولیس ایران در رابطه با استفاده از بازیکن غیرمجاز در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 تعیین کرد.

 

شبکه العربیه با اعلام این خبر از 23 ماه آینده به عنوان زمان تعیین شده دادگاه حکمیت ورزش برای رسیدگی به شکایت النصر یاد کرد.

 

النصر اکتبر سال گذشته (12 مهر 1399) بعد از اینکه به تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس دست یافت، در ضربات پنالتی با حساب 5-3 مغلوب این تیم شده و از رسیدن به دیدار پایانی باز ماند. بعد از این دیدار بود که باشگاه سعودی اعتراض خود را نسبت به صلاحیت برخی از بازیکنان تیم ایرانی در این مسابقه اعلام کرد.

 

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کمتر از یک هفته پس از این مسابقه، اعتراض باشگاه النصر را رد کرد. باشگاه عربستانی در واکنش به این تصمیم، درخواست تجدیدنظر در این تصمیم را کرد اما این درخواست رد شد. از این رو مدیریت باشگاه النصر برای پیگیری شکایت خود به دادگاه عالی حکمیت ورزش متوسل شد.

 

جالب اینکه در زمان یاد شده دو تیم ایرانی و عربستانی خود را آماده مسابقات خود در لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد می‌کنند!

دیدگاه‌ها