کد خبر : 1770842 | 06 مرداد 1400 ساعت 12:20 | 56.9K بازدید | 3 دیدگاه

ایران کارهای سخت تر را راحت تر انجام می‌دهد

عادت بد تیم ملی والیبال ایران (عکس)

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز در یک نتیجه دور از انتظار و عجیب و غریب سه بر صفر مغلوب کانادا شد تا روند پیروزی‌هایش در المپیک از بین برود.

عادت بد تیم ملی والیبال ایران (عکس)

 

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ایران در بازی اول خود در المپیک توکیو موفق شده بود تیم دوم جهان، لهستان را در یک بازی نفسگیر سه بر دو شکست دهد و پیروزی بزرگی را به دست آورد. در دیدار دوم و همانطور که انتظار هم می‌رفت سه بر صفر ونزوئلا مغلوب ایران شد و والیبال دوستان به پیروزی سوم مقابل کانادا نیز امیدوار شده بودند که نتیجه کاملا برعکس آن‌چه انتظار داشتیم رخ داد.

 

تیم کانادا در دیدار ابتدایی خود در مسابقات المپیک توکیو مقابل ایتالیا قرار گرفت و در دیدار نزدیک 3-2 مغلوب شد و در دیدار دوم مقابل ژاپن میزبان علی رغم نمایشی بهتر از دیدار اول، حریف سامورایی ها نشد و 3-1 شکست خورد تا با شرایط سختی به مصاف ابران برود.

 

دو تیم کانادا و ایران در شرایطی کاملا متضاد هم مقابل یکیگر قرار گرفتند. دو پیروزی ایران در توکیو و دو شکست پشت سر هم کانادایی‌ها شاید آن‌ها را مصمم به پایان ناکامی در توکیو کرد و ایران را مغرور و مطمئن به پیروزی در بازی سوم. 

 

 

آخرین تقابل دو تیم در لیگ ملتهای 2021 انجام شد که تیم ملی ایران موفق شد 3-1 به برتری برسد. آلکنو امیدوار بود برتری یک ماه قبل خود را مقابل این تیم تکرار کند اما شاگردان هوگ با حضور ستارگانی مانند گوردون پرین، نیکولاس هوگ، شارون ورنون و استیون مارشال سد محکمی مقابل ایران شدند و اولین شکست یوزها  در توکیو را رقم زدند.

 

اما نکته قابل بحث برای ایران در این رقابت ها و لیگ ملت‌هایی که چندی قبل در ایتالیا برگزار شد عادت بد ایران به برهم زدن پیشبینی‌ها است. ایران مقابل تیم‌هایی مثل آمریکا و لهستان در یک بازی جذاب و چشم نواز به پیروزی می‌رسد اما به یک باره مغلوب کانادا، استرالیا و آلمانی می‌شود که پتانسیل پیروزی بی دردسر مقابل آن‌ها را دارد. اتفاقی که شکست های دور از انتظاری را برای ایران ثبت و شرایط را برای سروقامتان پیچیده می‌کند. این شکست می‌تواند شوک خوبی برای ایران باشد تا در دو بازی آینده در مرحله گروهی عملکردی مانند بازی با لهستان را ببینیم و شاهد حضور ایران در مراحل بالاتر باشیم.

 

دیدگاه‌ها