کد خبر : 1770875 | 06 مرداد 1400 ساعت 13:06 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقه‌ای که باید از توکیو گزارش می‌شد

خداحافظی آتشی پس گرفته شد!

مسابقه بسکتبال ایران و آمریکا در شرایطی برگزار شد که عنایت آتشی گزارشگر باسابقه صداوسیما، گزارش این مسابقه را برعهده داشت.

خداحافظی آتشی پس گرفته شد!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین رقابت‌های ایران در تاریخ مسابقات بسکتبال امروز مقابل آمریکا برگزار شد، که این دیدار با نتیجه 120-66 به سود تیم قوی‌تر به پایان رسید؛ نکته قابل‌توجه گزارش این مسابقه مهیج و پرهیجان توسط عنایت آتشی گزارشگر صداوسیما بود. در حالی‌که بسیاری از بسکتبال‌دوستان درخواست‌شان این بود که آیدین مقیمی گزارشگر جوان‌تر ایرانی این مسابقه را گزارش کند.

 

مقیمی که از سوی فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) به مسابقات المپیک رفته، در سالن از نزدیک نظاره‌گر مسابقه بود اما به دلیل عدم خرید باکس گزارش از سوی صداوسیما، موفق به انجام گزارش نشد، اگر چه گزارش او در برنامه پوششی تلویزیون نیز قرار نداشت.

در بین ورزش‌هایی که به المپیک رفته‌اند، تنها برای رشته کشتی و هادی عامل باکس صدا خریداری شده و سایر رشته‌ها سهمی در این موضوع ندارند؛ عنایت آتشی در پایان مسابقه بسکتبال ایران و آمریکا، در دقایقی که به همراه سایر مجریان باید اطلاعات دیگری درباره این مسابقه را به بینندگان دارد، اعلام کرد قصد دارد از گزارشگری بسکتبال خداحافظی کند و به اصطلاح چوب را به جوان‌ها بسپارد.

 

ضمن این‌که او حتی از بهزاد کاویانی به عنوان جانشین خود یاد کرد که با پادرمیانی سایر مجریان مثل پیمان یوسفی، حرف خود را پس گرفت و از این موضوع منصرف شد!

 

با توجه به روزآمد رشته بسکتبال و علاقه‌مندان جدی این رشته ورزشی در ایران و تعقیب مسابقات مهم جهانی مثل NBA از سوی آن‌ها، رشته بسکتبال به گزارشگرانی مسلط به امروز بسکتبال دنیا نیاز دارد و شاید بازی امروز ایران و آمریکا با این شرایط برای بینندگان تلویزیونی بسیار جذاب‌تر هم می‌شد.

دیدگاه‌ها