کد خبر : 1770882 | 06 مرداد 1400 ساعت 13:43 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا به دنبال ربودن گزینه تاتنهام

کریستین رومرو، مدافع آرژانتینی باشگاه آتالانتا مورد توجه بارسلونا نیز قرار گرفته است.

بارسلونا به دنبال ربودن گزینه تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، فابیو پاراتیچی، مدیر فنی جدید تاتنهام به دنبال تغییر جذب بازیکنان جدید برای این تیم بوده است و مذاکرات بر سر انتقال 42 میلیون پوندی کریستین رومرو، مدافع 23 ساله آتالانتا را آغاز کرده است. پس از جدایی توبی آلدرویرلد و انتقال او به الدحیل، اسپرز حداقل یک مدافع جدید می خواهد و عملکرد درخشان رومرو در ترکیب آتالانتا و البته تیم ملی آرژانتین، باعث ابراز تمایل این باشگاه انگلیسی شده است.

 

البته مبلغ پیشنهادی تاتنهام هنوز با رقم 51 میلیون پوند درخواستی آتالانتا فاصله دارد، اما ورود بارسلونا ممکن است شرایط را تغییر دهد. اسپورت ایتالیا مدعی شد مدیران باشگاه اسپانیایی شرایط کریستین رومرو را در نظر گرفته و قصد دارند برای خرید او در روزهای اخیر اقدام کنند.

 

1628191

 

البته در این شرایط ابراز تمایل باشگاه بارسلونا باعث خوشحالی آتالانتا شده و در واقع به این ترتیب آنها می توانند مدافع جوان خود را با قیمت بالاتری به فروش برسانند. اخباری در مورد احتمال جدایی بازیکنانی چون ساموئل اومتیتی و کلمنت لانگله از بارسلونا شنیده شده و در صورت رخ دادن این اتفاق، این باشگاه برای خرید یک مدافع جدید اقدام خواهد کرد.

 

کررستین رومرو در سپتامبر سال گذشته ئ با قراردادی دو ساله و به صورت قرضی از یوونتوس به آتالانتا پیوست، اما آتالانتا گزینه خرید 14 میلیون پوندی در اختیار دارد که قصد دارد آن را پرداخت کرده و با فروش رومرو سود هنگفتی به جیب بزند.

دیدگاه‌ها