کد خبر : 1770887 | 06 مرداد 1400 ساعت 13:59 | 68.4K بازدید | 0 دیدگاه

واران چهارم شد؛ رونالدو همچنان در رده اول

به نظر می رسد فروش رافائل واران ماموریتی موفقیت آمیز از سوی مدیران رئال مادرید بوده است.

واران چهارم شد؛ رونالدو همچنان در رده اول

به گزارش "ورزش سه"، دیشب شیاطین سرخ اعلام کردند با مدافع فرانسوی رئال مادرید به توافق رسیده اند. انتقال 50 میلیون یورویی رافائل واران به منچستریونایتد او را به چهارمین فروش بزرگ در تاریخ رئال مادرید تبدیل کرده است. البته با توجه به مشکلاتی که همه باشگاه های بزرگ در مقطع شیوع ویروس کرونا با آن درگیر هستند، این رقم بسیار چشمگیرتر هم می شود.

 

انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس در سال 2018 با مبلغ 105 میلیون یورو، رفتن آلوارو موراتا به چلسی در سال 2017 با رقم 80 میلیون و انتقال آنخل دی ماریا به منچستریونایتد در سال 2014 با عدد 75 میلیون بهترین فروش های تاریخ باشگاه رئال مادرید بالاتر از رافائل واران بوده اند.

 

1575311

 

همچنین نباید فراموش کرد که واران در سن 18 سالگی با 10 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد و 10 سال بعد و بعد از فتح سه لالیگا، چهار لیگ قهرمانان و رقم زدن روزهایی فراموش نشدنی در تاریخ رئال مادرید، با پنج برابر آن مبلغ این باشگاه را ترک کرد.

 

قرارداد رافائل واران در تابستان سال بعد به اتمام می رسید و با توجه به عدم تمایل او به ماندن در مادرید، فلورنتینو پرز برای کسب عواید مالی چاره ای جز فروش این بازیکن در تابستان امسال نداشت. یونایتد نیز برای حل مشکلات خط دفاعی خود عجله داشته و حاضر نبود برای خرید رایگان واران یک سال دیگر منتظر بماند، پس 50 میلیون را پرداخت کرده و در همین پنجره تابستانی او را به خدمت گرفت.

دیدگاه‌ها