کد خبر : 1770890 | 06 مرداد 1400 ساعت 14:30 | 22.6K بازدید | 2 دیدگاه

ممفیس دیپای:

جام‌هایم با بارسا را روی بدنم تتو می کنم

ستاره هلندی جدید بارسا اطمینان دارد که با این تیم فاتح افتخارات مهمی خواهد شد.

جام‌هایم با بارسا را روی بدنم تتو می کنم

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای ماه گذشته با قراردادی دو ساله و به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست. او 4 سال خوب را در لیون پشت سر گذاشت و در حالی که قرار بود سال گذشته به بارسا ملحق شود، به دلیل اختلافات مالی دو باشگاه ماندنی شد و در نهایت آرزویش محقق شود.

 

 

1626949

 

 

دیپای سابقه بازی برای منچستریونایتد را نیز دارد و حالا با بارسا بار دیگر برای یک تیم درجه یک و سطح اول جهانی بازی خواهد کرد. دیپای از یک هفته پیش در تمرینات بارسا حاضر شده و حتی در بازی دوستانه برابر جیرونا از روی نقطه پنالتی یک گل نیز به ثمر رساند.

 

دیپای در مورد بزرگترین رویایش در بارسا گفت:« فتح همه جام ها و واقعا برایم هیچ جامی در اولویت نیست. لالیگا، لیگ قهرمانان، کوپا دل ری، سوپرکاپ و ....هرچه ببرم، با ارزش خواهد بود.»

 

 

1518269

 

 

دیپای در مورد خالکوبی های متعدد روی بدنش گفت:« 15 ساله بودم که روی بازویم را تتو کردم و خوشم آمد. الان همه جا تتو دارم و برخی جملات انگیزشی هستند و برخی به یاد کسانی که دوست شان دارم یا از دست شان داده ام. بعضی تتوها نیز به یاد روزهای خاطره انگیزم در فوتبال هستند. هنوز جای خالی دارم و می خواهم جام هایی که با بارسلونا فتح خواهم کرد را نیز تتو کنم.»

 

دیدگاه‌ها