کد خبر : 1770892 | 06 مرداد 1400 ساعت 16:50 | 42.2K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

مذاکره مستقیم پرز و الخلیفی برای انتقال امباپه

از 20 روز پیش روسای دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن در مورد کیلیان امباپه مشغول مذاکره هستند.

مذاکره مستقیم پرز و الخلیفی برای انتقال امباپه

به گزارش "ورزش سه"، تابستان در حال سپری شدن و وضعیت کیلیان امباپه همچنان تغییری نکرده است؛ ستاره 22 ساله PSG که مهمترین هدف رئال مادرید در نقل و انتقالات است، هنوز قراردادش با  پاریسی ها را تمدید نکرده هر چند می گوید که به یک سال باقیمانده از قراردادش احترام خواهد گذاشت.

همه چیز به ستاره فرانسوی بستگی دارد. رئال مادرید در این اندیشه است که بالاخره چه خواهد شد و آیا هنوز این احتمال وجود دارد که امباپه پیش از شروع فصل آینده یا در تاریخ 2 سپتامبر، روز بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در فرانسه و اسپانیا، بالاخره در برنابئو حاضر شود؟

 

 

1628222

 

 

حریف رئال در این مبارزه حریف آسانی نیست. مالکان PSG برای نگه داشتن امباپه در پارک دو پرنس در تلاش هستند.

 

رئال مادرید دیروز انتقال رافا واران به منچستریونایتد را نیز نهایی کرد و از این بابت 50 میلیون یورو دریافت کرده است. مبلغی که برای جذب جانشینی برای واران هزینه نخواهد شد و باشگاه معتقد است که در خط دفاعی مهره های اطمینان بخشی دارد.

 

 

 

1628224

 

 

این 50 میلیون یورو تنها زمانی هزینه می شود که فرصت برای جذب کیلیان امباپه فراهم باشد. مسئولان رئال می دانند که در اختیار گرفتن ستاره فرانسوی در تابستان امسال چیزی نزدیک به غیرممکن است ولی همچنان روزنه های امیدی باقی است و تا روز پایانی نقل و انتقالات به این مهم خوشبین خواهند بود.

 

 

1626225

 

 

دیشب در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که فلورنتینو پرز(رئیس رئال) و ناصر الخلیفی( رئیس پی اس جی) از 20 روز پیش در مورد امباپه مشغول مذاکره هستند. امباپه به الخلیفی و مائوریسیو پوچتینو سرمربی باشگاه گفته است که قراردادش را تمدید نمی کند و پرز که خوشحال است امباپه اولین قدم در راه جدایی را برداشته، امیدوار است در نهایت بتواند الخلیفی را متقاعد به فروش این بازیکن کند.

یک تماس از الخلیفی و صدور مجوز مذاکره مستقیم رئال با امباپه، همان چیزی است که پرز و میلیون ها رئالی رویایش را در سر دارند. 

دیدگاه‌ها