کد خبر : 1770900 | 06 مرداد 1400 ساعت 14:41 | 41.7K بازدید | 3 دیدگاه

خونریزی سر علیه رویاپردازی‌های شه‌بخش؛

پایان کار تلخ بوکسور ایرانی در المپیک توکیو

دانیال شه‌بخش که با موفقیت توانسته بود از مرحله اول عبور کند و به جمع 16 نفر برتر برسد، به دلیل پزشکی بازنده مسابقه مرحله یک هشتم نهایی شد.

پایان کار تلخ بوکسور ایرانی در المپیک توکیو

به گزارش "ورزش سه" پس از حذف شاهین موسوی در مرحله اول، دانیال شه‌بخش تنها نماینده بوکس ایران در مرحله یک هشتم نهایی بود؛ شه‌بخش در مرحله نخست توانسته بود به رغم مصدومیتی که از ناحیه ابرو برای او پیش آمد، حریف مراکشی خود را شکست بدهد و به جمع 16 نفر نهایی در وزن -57 کیلوگرم برسد. در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال عدم حضور شه‌بخش در مرحله یک هشتم نهایی مطرح شده بود.

 

با این‌حال اما بوکسور ایران ظهر امروز باید به مصاف حریف کوبایی خود می‌رفت، که دانیال شه‌بخش با بهبود وضعیت پیشانی خود تصمیم به حضور در این مسابقه گرفت؛ در راند اول، نمایش نزدیکی شه‌بخش و آلوارز داشتند و در نهایت با اعلام داوران، راند اول با نتیجه 10-9 به سود بوکسور کوبایی پایان پذیرفت.

ضرباتی که در راند اول به صورت نماینده ایران وارد شد، باعث شد تا دوباره مصدومیتی کهنه او سر باز کند و از ناحیه ابرو و پیشانی دچار خونریزی شود؛ در آغاز راند دوم، دانیال شه‌بخش در رینگ حاضر شد و به رقابت با حریف کوبایی خود پرداخت اما مصدومیت شدید و خونریزی باعث شد تا پس از گذشت حدود دو دقیقه از راند دوم، داور مسابقه تصمیم به توقف و اعلام پایان بازی به سود حریف کوبایی کند.

 

 

1628236

 

1628233

 

1628234

 

1628235

 

1628237

 

1628238

 

چرا که با نظر داور مسابقه، شه‌بخش به دلیل خونریزی که از ناحیه سر داشت، قادر به ادامه بازی نبود و به دلایل پزشکی و با تصمیم داور، آلاوارز بوکسور کوبایی برنده مسابقه شد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت تا کار دومین و آخرین نماینده بوکس ایران در رقابت‌های المپیک توکیو نیز این‌گونه به پایان برسد و دانیال شه‌بخش به دلیل مصدومیت قادر به رسیدن به مراحل بالاتر نباشد.

 

دیدگاه‌ها