کد خبر : 1770903 | 06 مرداد 1400 ساعت 18:40 | 48.4K بازدید | 5 دیدگاه

به دلیل مصدومیت تراشتگن و جدایی نتو

دروازه بان ناشناخته؛ گلر اول بارسا در شروع فصل

بارسلونا فصل 22-2021 را قطعا بدون مارک آندره تراشتگن شروع خواهد کرد و احتمالا نتو را نیز در اختیار نخواهد داشت.

دروازه بان ناشناخته؛ گلر اول بارسا در شروع فصل

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه پیش باشگاه بارسلونا اعلام کرد که رباط زانوی پای راست تراشتگن تحت بررسی های پزشکی قرار خواهد گرفت و پس از MRI مشخص می شود که شرایط برای این دروازه بان ارزشمند چگونه است.

 

 

1624428

 

 

نتایج اما مورد انتظار و مطلوب نبود و تراشتگن تحت جراحی قرار گرفت. به این ترتیب او یورو 2020 را از دست داد.

این برای دومین بار بود که او از ناحیه زانو جراحی می شد و تمرینات پیش فصل بارسلونا را نیز از دست خواهد داد. تمریناتی که از هفته گذشته شروع شده و گلر آلمانی فعلا شرایط حضور در آن را ندارد.

گفته می شود تراشتگن احتمالا از 20 آگوست(29 مرداد) می تواند به تمرینات برگردد، در حالی که نخستین بازی بارسا در فصل جدید 15 آگوست برابر سوسیداد در نوکمپ است.

تیم پزشکی بارسا معتقد است که رسیدن تراشتگن به بازی دوم و سوم بارسا نیز ریسکی است و نباید به او هیچ فشاری وارد کرد. آنها حتی توصیه کرده اند تراشتگن از اکتبر وارد ترکیب بارسا شود اما با اصرار گلر آلمانی، برنامه این است که ماه سپتامبر و پس از فیفا دی که دو هفته تعطیلی لالیگا را به دنبال دارد، تراشتگن بتواند به بازی هفته چهارم مقابل سویا برسد.

 

 

1628241

 

 

در شرایط عادی، نتو گلر برزیلی جانشین تراشتگن خواهد شد ولی مشکل اینجاست که نتو در حال مذاکره برای جدایی از بارسلوناست. او دیگر قصد نیمکت نشینی ندارد و با جدایی احتمالی اش، اینیاکی پنیا تنها دروازه بان در دسترس خواهد بود. گلر جوان تیم دوم بارسا که مسئولان باشگاه معتقدند، اکنون زمان این است او در سطحی بالاتر دروازه بانی کند.

ایده ابتدایی انتقال قرضی پنیا بود ولی با جدایی نتو و رد جذب دروازه بان جدید در نقل و انتقالات، پنیا احتمالا در هفته های ابتدایی، فصل گلر اول بارسا خواهد بود.

دیدگاه‌ها