کد خبر : 1770909 | 06 مرداد 1400 ساعت 15:18 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

فرار از توئیتر برای رهایی از انتقادات!

آنمیک ون ولوتن مدعی شد برای فرار از حواشی اتفاقات عجیب المپیک، صفحه توئیتر خود را بسته است.

فرار از توئیتر برای رهایی از انتقادات!

به گزارش "ورزش سه"، در همان روزهای ابتدایی المپیک اتفاقات غیرمنتظره ای در رشته دوچرخه سواری زنان رخ نداد که از چشم کاربران دور نماند. آنمیک ون ولوتن، دوچرخه سوار هلندی در المپیک امسال لحظات عجیبی را تجربه کرده و برای چند ثانیه تصور می کرد به مدال طلا دست یافته است.

 

ون ولتون هنگام عبور از خط پایان متوجه گذشتن آنا کیسن هافر پیش از او از خط نشده و فکر می کرد در بخش جاده زنان المپیک موفق به کسب مدال طلا شده است. اما 75 ثانیه کیسن هافر قبل از این ورزشکار از خط پایان رد شده و رتبه اول را از آن خود کرده بود.

این اتفاق عجیب برای آنمیک ون ولوتن به شدت مورد کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرذفته و برخی به تمسخر این ورزشکار هلندی پرداختند. موضوعی که باعث ناراحتی آنمیک ون ولوتن شده و حتی او تصمیم گرفته برای دوری از حواشی، حساب خود در توئیتر را نیز ببندد تا از شر انتقادات و کامنت های توهین امیز در امان باشد.

 

1628252

 

آنمیک ون ولوتن در این رابطه گفت: "من خودم را از حضور در شبکه های اجتماعی منع کردم. تنها آورده من از این مسابقات به خانه این بود که در بهترین فرم ممکن قرار داشتم. من به همه رسانه ها اجازه می دهم صحبت کنند، اما حساب توئیتر خود را بستم. آنچه حضور در توئیتر برام به ارمغان آورد این بود که باید از این مسائل دوری کنم تا به اوج آمادگی دست یابم."

دیدگاه‌ها