کد خبر : 1770921 | 06 مرداد 1400 ساعت 16:25 | 50.4K بازدید | 2 دیدگاه

پاسخ قاطع بایرن مونیخ به بارسلونا؛ خیر!

بارسلونا در حال حاضر برنامه ای برای خرید لوکاس هرناندز ندارد و بایرن مونیخ نیز خواهان فروش او نیست.

پاسخ قاطع بایرن مونیخ به بارسلونا؛ خیر!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در پنجره تابستانی امسال و خرید دفاعی تا به حال تنها اریک گارسیا از منچسترسیتی را جذب کرده و بعید است شاهد انجام خرید بزرگی در این شرایط بغرنج مالی از سوی این تیم باشیم. نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شد رونالدو کومان، سرمربی هلندی بارسلونا رونالد کومان به دلیل تطبیق پذیری و انعطاف فراوان در سیستم های مختلف، به لوکاس هرناندز علاقمند شده است.

 

با این حال مدیران بارسلونا تصور می کنند قیمت این بازیکن بیش از حد زیاد و فراتر از توانایی های این مدافع فرانسوی است. همچنین بایرن مونیخ نیز هیچ تصمیمی برای فروش لوکاس هرناندز نداشته و برای سال های بعد روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است.

 

1537241

 

در مونیخ از لوکاس هرناندز به عنوان سنگ بنای پروژه پیشرفت باشگاه بایرن در سال های آینده در نظر گرفته شده و پس از انتقال دیوید آلابا به رئال مادرید، حالا روی او حساب بیشتری هم باز می شود. این در حالی است که لوکاس هرناندز در دو سال اخیر عملکرد چندان خوبی در بایرن مونیخ نداشته و البته بسیاری از مسابقات را نیز به علت مصدومیت از دست داده است.

 

در تابستان سال 22019 بود که مدیران بایرن با رقم هنگفت 72 میلیون پوند مقدمات انتقال لوکاس هرناندز از اتلتیکومادرید را فراهم کردند تا این بازیکن چند پسته تبدیل به گران قیمت ترین خرید تاریخ این باشگاه شود. اما فعلا که این سرمایه گذاری هنگفت چندان جواب نداده و هرناندز قادر به برآورده کردن انتظارات نبوده است.

دیدگاه‌ها