کد خبر : 1770922 | 06 مرداد 1400 ساعت 16:26 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

النصر به دنبال جذب مرد سال فوتبال آسیا

رسانه های عربستانی از تمایل النصر به جذب عبدالکریم حسن مدافع تیم ملی قطر و باشگاه السد و مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018 خبر دادند.

النصر به دنبال جذب مرد سال فوتبال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر یکی از باشگاه های فعال در بازار نقل و انتقالات تابستانی بوده است. آنها پس از جذب اندرسون تالیسکا، وینسنت ابوبکر و رامیرو فونس موری، حالا به دنبال استخدام عبدالکریم حسن مدافع تیم ملی قطر، باشگاه السد و مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018 هستند.


رسانه های عربستان از جمله سعودی اسپورت و چند خبرنگار این کشور مدعی شدند که النصر تمایل خود به جذب این بازیکن را نشان داده و به دنبال آغاز مذاکرات با السد قطر است. این بازیکن که مهره اصلی خط دفاعی تیم ملی کشورش است، با عملکردی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر همین تیم النصر داشت، مورد توجه مانو منزس سرمربی برزیلی عربستانی ها قرار گرفته است.


البته عبدالکریم حسن در دیدار السد و النصر به شدت با عبدالرزاق حمدالله درگیر شد و حتی در حرکتی زشت آب دهان خود را به سمت مهاجم مراکشی النصر پرتاب کرد. درگیری های این دو بازیکن باعث دریافت کارت زرد برای حمدالله شد و این بازیکن پس از دریافت دومین کارت زرد خود در این رقابت ها، بازی مرحله بعد برابر تراکتور را از دست داد.


در صورتی که این انتقال صورت بگیرد، برخورد او و حمدالله می تواند در نوع خود جالب توجه باشد. النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و دیدار دو تیم 23 شهریور در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه قطر برگزار می شود.

دیدگاه‌ها