کد خبر : 1770930 | 06 مرداد 1400 ساعت 17:06 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا در مورد ستاره انگلیسی تسلیم نمی شود

منچسترسیتی برای جذب جک گریلیش، ستاره انگلیسی استون ویلا همچنان در حال مذاکره با این باشگاه است.

گواردیولا در مورد ستاره انگلیسی تسلیم نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش، هافبک جوان و تهاجمی تیم ملی انگلیس که فصل گذشته در ترکیب استون ویلا در لیگ برتر و همچنین در رقابت های یورو 2020 در لباس سه شیرها عملکرد خوبی داشت، تبدیل به هدف اصلی پپ گواردیولا و باشگاه منچسترسیتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده و این سرمربی اسپانیایی در تلاش برای تزریق خلاقیت به خط میانی تیمش برای فصل پیش رو است.

 

1628287

 

نشریه دیلی میل امروز در گزارشی مدعی شد پیشنهاد اولیه سیتی برای جک گریلیش تقریبا رقم 75 میلیون پوند به همراه بندهای پاداش خواهد بود. البته استون ویلا برچسب 100 میلیون پوندی برای فروش این ستاره انگلیسی تعیین کرده و تاکید دارد کمتر از این رقم هنگفت حاضر به فروش گریلیش نیست.

 

خود جک گریلیش مشتاق انتقال به منچسترسیتی و بازی کردن در کنار با بازیکن مورد علاقه اش یعنی کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی است. بدین ترتیب به نطر می رسد منچسترسیتی چاره ای جز انتخاب از بین جک گریلیش یا هری کین، کاپیتان انگلیسی تاتنهام ندارد. آقای گل سال های اخیر فوتبال انگلیس نیز به شدت مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته، اما تاتنهام نیز زیر 150 میلیون پوند حاضر به فروش هری کین نخواهد بود و پرداخت چنین ارقامی برای جذب هم کین و هم گریلیش ممکن نیست.

دیدگاه‌ها