کد خبر : 1770932 | 06 مرداد 1400 ساعت 17:16 | 14.4K بازدید | 3 دیدگاه

نوراللهی؛ از حسرت تا شادی گل شماره 9 (عکس)

احمد نوراللهی بعد از چند فرصت سوزی در نهایت موفق شد گل خود را مقابل تراکتور ثبت کند.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک شماره هشت سرخ‌ها در جدال با تراکتور بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفت که دو بار شوت‌های او راهی به دروازه نیافت و در یک صحنه نیز ضربه او توسط مدافعان تراکتور از روی خط دروازه برگشت داده شد. نوراللهی که اسیر محمدرضا اخباری شده بود، در شرایطی که موفق شده بود در یک صحنه توپ را از او عبور دهد، بار دیگر مقابل مدافعان تراکتور ناکام ماند تا حسرت بزرگی نصیب او شود.

 

احمد نوراللهی اما در نهایت در شرایطی که قصد داشت اینبار با ضربه‌ای فنی دروازه تراکتور را مورد هدف قرار دهد، با برخورد توپ به مدافع حریف و تغییر مسیری که داشت محمد رضا اخباری را ناکام گذاشت و شادی گل شماره 9 خود را در این فصل اجرا کرد تا سهم بزرگی در برد تیمش برابر حریف داشته باشد. 

 

نوراللهی در این فصل با ثبت 9 گل زده و ارسال 5 پاس گل یکی از هافبک‌های موفق پرسپولیس و یحیی گل محمدی بوده و با توجه به آزادی عملی که داشته، توانسته آمار فوق العاده‌ای را ثبت کند.

 

1627503

 

نوراللهی در این صحنه تنها چند سانتی‌متر با دستیابی به گل بازی فاصله داشت که البته مدافعان تراکتور مانع از این اتفاق شدند.

 

 

هافبک سرخ‌ها اما دقایقی بعد با ضربه‌ای تمام کننده مثل همیشه با دستانی باز و فریادی از ته دل به سمت جایگاه جنوبی رفت و شادی گل خود را جلوی دوربین‌ها ثبت کرد.

 

1627504

 

این ضربه طلسم شکن نوراللهی در این بازی برای دستیابی به گل برابر تراکتور بود؛ ضربه‌ای اینبار فنی که با دخالت مدافع تراکتور راهی دروازه محمدرضا اخباری شد.

دیدگاه‌ها