کد خبر : 1770935 | 06 مرداد 1400 ساعت 17:27 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

زمان بازگشت اریکسن به اینتر مشخص شد

کریستین اریکسن، هافبک خلاق اینتر به زودی در کمپ این باشگاه حاضر خواهد شد.

زمان بازگشت اریکسن به اینتر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن در روزهای ابتدایی جام ملت های اروپا و جریان بازی اول دانمارک در یورو 2020 برابر فنلاند دچار ایست قلبی شد و حتی در دقایق ابتدایی کمتر کسی امیدوار به زنده ماندن این هافبک خلاق بود. اما در نهایت و با کمک پزشکان بود که اریکسن مسیر درمان را طی کرده و بعد از چند روز نیز از بیمارستان مرخص شد. این اتفاق به قدری عجیب بود که تا چند روز این تورنمنت را تحت تاثیر قرار داد و اخبار زیادی حتی در مورد احتمال خداحافظی این بازیکن از فوتبال نیز منتشر شد.

 

1628297

 

اسکای اسپورتس مدعی شد کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر احتمالا هفته آینده به شهر میلان سفر می کند و او بلافاصله پس از بازگشت تحت معاینات قلبی جدیدی از سوی کادر پزشکی این باشگاه قرار خواهد گرفت. همچنین در ادامه اریکسن به دیدار هم تیمی هایش در اینتر خواهد رفت و احتمالا تکلیف این بازیکن به زودی برای فصل بعد مشخص می شود. پس از معاینات پزشکی، آنها مراحل بعدی و احتمال بازگشت کریستین اریکسسن به لیگ ایتالیا را بررسی خواهند کرد.

 

قوانیین سخت گیرانه ای در فوتبال ایتالیا در مورد سلامتی بازیکنان برقرار بوده و فدراسیون فوتبال این کشور اجازه کوچک ترین ریسکی را در این خصوص نداده است. بدین ترتیب به نظر می رسد احتمال بازگشت کریستین اریکسن حداقل به لیگ ایتالیا و پوشیدن لباس اینتر خیلی زیاد نیست.

دیدگاه‌ها