کد خبر : 1770945 | 06 مرداد 1400 ساعت 18:28 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

بازی ها حساس تر شد

برنامه دور یک چهارم نهایی فوتبال المپیک

مرحله گروهی المپیک 2020 توکیو در حالی به پایان رسید که مدعیان سرشناسی نظیر آلمان، فرانسه و آرژانتین Hز حضور در مرحله بعدی باز ماندند.

برنامه دور یک چهارم نهایی فوتبال المپیک

به گزارش "ورزش سه"، ژاپن که با کسب 9 امتیاز درخشان ترین تیم مرحله گروهی بود با قرعه نسبتا آسانی مواجه شده است و باید در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نیوزیلند قرار بگیرد. آنها در صورت پیروزی باید به مصاف برنده بازی اسپانیا و ساحل عاج در نیمه نهایی بروند. ساحل عاج توانست از گروهی که آلمان هم در آن حضور داشت صعود کند و اسپانیا کار آسانی پیش رو نخواهد داشت. 

 

 

1628337

 

 

از سویی برزیل هم که مرحله گروهی را با هفت امتیاز به پایان رساند باید به مصاف مصر برود. مصر یکی از شگفتی سازان مسابقات بوده است که بالاتر از آرژانتین در مرحله گروهی صعود کرد اما بعید است که در مقابل ریچارلیسون، دنی آلوز و سایر ستارگان برزیل حرفی برای گفتن داشته باشند.  برنده این بازی نیز در نیمه نهایی به مصاف برنده بازی کره جنوبی و مکزیک می رود. 

 

 

1626956

 

1626997

 

 

همه بازی ها در روز شنبه نهم مرداد برگزار می شود که برندگان به نیمه نهایی می رسند و امید زیادی به کسب مدال خواهند داشت. به نظر می رسد که تا به این جای مسابقات باید برزیل و ژاپن را آماده ترین تیم بازی ها بدانیم و بعید نیست که دو تیم در فینال به مصاف هم بروند.

 

 

 

1628338

 

 

یک چهارم نهایی فوتبال المپیک- شنبه 9 مرداد

 

اسپانیا-ساحل عاج

ژاپن-نیوزلند

کره جنوبی-مکزیک

برزیل مصر

دیدگاه‌ها