کد خبر : 1770964 | 06 مرداد 1400 ساعت 21:24 | 30.2K بازدید | 2 دیدگاه

آن روزهای تلخ را فراموش کردیم؛

جعفری: با گل من جشن می‌گیریم

مهاجم سایپا می‌گوید انگیزه زیادی برای گلزنی برابر تراکتور دارد و امیدوار است در لیگ برتر بمانند.

جعفری: با گل من جشن می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری درباره پیروزی اخیر سایپا مقابل آلومینیوم اظهار کرد: تغییرات مثبتی که در تیم ما اتفاق افتاد، موجب شد تا روحیه بازیکنان هم کاملا متفاوت از قبل و بهتر شود و بچه‌ها با شرایط بهتری برابر گل‌گهر و آلومینیوم قرار بگیرند که خدا را شکر بازی قبلی با سه امتیاز برای ما همراه بود.

 

او ادامه داد: خدا را شکر از آن روزهای بحرانی عبور کردیم و تمام بازیکنان تیم آماده هستند تا یک نتیجه و کار بزرگ در هفته آخر داشته باشیم و به لطف خدا در لیگ برتر بمانیم. امید و انگیزه زیادی داریم و همدل هستیم تا مثل دیدار با آلومینیوم در بازی مقابل تراکتور هم سه امتیاز را بگیریم.

 

مهاجم سایپا درباره بازگشت او و سه بازیکن دیگر تیمش پس از جدایی فراز کمالوند عنوان کرد: اتفاقاتی که در آن مقطع برای سایپا افتاد و صحبت‌هایی که انجام شد، در تاریخ باشگاه بی‌سابقه بود و حرف‌های جالبی زده نشد، اما تک تک بازیکنان آن شرایط را فراموش کردیم و الان در بهترین وضعیت روحی هستیم که ان‌شاالله همراه با بقا در لیگ برتر باشد.

 

جعفری در خصوص دیدار مقابل تراکتور ابراز کرد: تراکتور تقریبا شانس سهمیه آسیایی را ا دست داده ولی آنها همیشه در زمین خودشان نمایش خوبی داشتند ولی تیم ما هم دست و پا بسته نیست و به تبریز می‌رود تا کار بزرگی رقم بزند و نتیجه بگیرد. شخصا انگیزه زیادی برای این بازی دارم و می‌خواهم گلزنی کنم و با گل من در لیگ برتر بمانیم.

دیدگاه‌ها