کد خبر : 1770965 | 06 مرداد 1400 ساعت 21:27 | 19.6K بازدید | 2 دیدگاه

خواسته مهم رئیس بایرن‌مونیخ از یولیان ناگلزمان

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، مطمئن است که آنها می‌توانند با یولیان ناگلزمان به موفقیت برسند.

خواسته مهم رئیس بایرن‌مونیخ از یولیان ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه در اواخر فصل گذشته هانسی فلیک اعلام کرد که قصد دارد به چالش خود در بایرن مونیخ پایان دهد، شایعات زیادی در رابطه با سرمربی جدید این تیم مطرح شد اما نهایتاً یولیان ناگلزمان بود که این وظیفه مهم را برعهده گرفت.

 

حالا هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، درباره انتظارات خود از سرمربی جدیدشان می‌گوید: "او باید ارتباط بیشتر بین تیم جوانان و تیم اصلی را تضمین کند تا در آینده بازیکنان بیشتری از خودمان داشته باشیم. این نه تنها به لحاظ مالی برای مان مهم خواهد بود بلکه ما می‌خواهیم در زمینه تیم های پایه نیز به موفقیت برسیم. ناگلزمان یک فرد عالی برای این کار محسوب می‌شود."

 

 

1625896

 

 

هاینر در ادامه گفت: "او فوق العاده حرفه‌ای و تاکتیکی است که سیستم های مختلفی را زیر نظر دارد. ناگلزمان شور و اشتیاق بزرگی را به باشگاه خواهد آورد و مطمئنیم که می توانیم با او موفقیت های زیادی را در جشن بگیریم. به همین دلیل با وی قرارداد پنج ساله امضا کردیم که امری معمول محسوب نمی شود. او یکی از با استعدادترین مربیان اروپاست و با وجود جوانی تجربه زیادی دارد. او قبلاً نشان داده که می‌تواند باعث پیشرفت تیم ها شود."

دیدگاه‌ها