کد خبر : 1770979 | 06 مرداد 1400 ساعت 23:28 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرتور ویدال:

می‌خواهم به همه دنیا نشان‌دهم که آرتور ویدال کیست

آرتور ویدال، ستاره شیلیایی اینتر، از انگیزه های خود برای موفقیت در فصل جدید با اینتر می‌گوید.

می‌خواهم به همه دنیا نشان‌دهم که آرتور ویدال کیست

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ویدال که در ماه می 34 ساله شد، تنها تا سال 2022 با باشگاه اینتر قرارداد دارد اما با توجه به بندی می تواند یک فصل اضافه دیگر در نراتزوری ماندگار شود. بعد از جدایی آنتونیو کونته از اینتر شایعاتی پیرامون احتمال جدایی ویدال از این تیم و انتقال این بازیکن به سوپرلیگ قطر نیز مطرح شد اما به نظر می‌رسد که او با آمدن سیمونه اینزاگی نیز قصد دارد به کارش در این باشگاه ادامه دهد.

 

ویدال پیش از بازی دوستانه امروز اینتر مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه انجام داد و گفت: " من با مربی جدید آشنا شدم و سه روز است که با او صحبت می کنم. من فکر می کنم که او مربی خوبی است و حرف های تاثیر گذاری می‌زند و می تواند حس خوبی را در تیم ایجاد کند. من همچنین با هم تیمی هایم نیز صحبت کردم و آنها بسیار خوشحال هستند و برای فصلی عالی در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا آماده می شوند."

 

 

1559168

 

 

ویدال در ادامه گفت: "من نمی‌توانم برای بازگشت به زمین مسابقه صبر کنم چرا که فصل گذشته برایم خیلی خوب پیش نرفت. من در چند ماه آخر به دلیل مصدومیت نتوانستم بازی کنم. با این حال می‌خواهم در فصل پیش رو صد درصد توان خود را ارائه دهم و به همه دنیا نشان دهیم که آرتور ویدال کیست.

 

من با باشگاه صحبت کردم، ما رابطه خوبی داریم. آنها اعتقاد زیادی به من دارند و من نیز نسبت به آنها احساس مشابهی دارم. ما باید ویدالی را ببینیم که همه می شناسند، یک اسکودتو را هدف قرار داده و در لیگ قهرمانان تمام مراحل را طی می کند. "

دیدگاه‌ها