کد خبر : 1770982 | 06 مرداد 1400 ساعت 22:45 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی جانشین دروازه‌بان آرژانتین را جذب کرد

باشگاه چلسی رسما خبر از جذب مارکوس بتینلی داد.

چلسی جانشین دروازه‌بان آرژانتین را جذب کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتمام فصل گذشته و پایان یافتن قرارداد دروازه‌بان آرژانتینی چلسی با این تیم یعنی ویلی کابایرو، او به بازیکن آزاد تبدیل شد؛ همچنین باشگاه چلسی تصمیم گرفت که قرارداد او را تمدید نکند تا این دروازه‌بان بعد از چند فصل حضور در این تیم از جمع آبی ها جدا شود.

 

در همین راستا باشگاه چلسی برای جذب جانشین ویلی کابایرو اقدام کرد و امروز مارکوس بتینلی رسماً به عنوان خرید جدید این تیم معرفی شد. این دروازه‌بان که فصل گذشته را در میدلزبرو پشت سر گذاشت، از استون ویلا نیز پیشنهاد دریافت کرده بود اما ترجیح داد که به تیم توماس توخل بپیوندد.

 

 

1628396

 

 

بتینلی بعد از معرفی به عنوان بازیکن جدید چلسی تاکید کرد که با پیوستن به این تیم رویایش به تحقق پیوسته است. او گفت: "اینجا همیشه یک باشگاه خاص برای من بوده و رویای این را داشتم که به چلسی بیایم و حالا این اتفاق رخ داده است. چند سال پیش وقتی من جوانتر بود نیز مذاکراتی برای آمدنم به جلسه انجام شده بود اما این اتفاق رخ نداد ولی حالا اینجا هستم. من حالا مشتاقانه منتظر این هستم که به تیمم کمک کنم و تا آنجا که می‌توانم تأثیرگذار ظاهر شوم."

 

گفتنی است که به نظر می رسد که بتینلی فصل آینده به عنوان دروازه بان سوم چلسی فعالیت خواهد کرد چرا که جلوتر از او کپا آریسابالاگا به عنوان دروازه‌بان دوم و ادوارد مندی به عنوان گلر اول آبی‌ها خواهند بود.

دیدگاه‌ها