کد خبر : 1770996 | 07 مرداد 1400 ساعت 07:04 | 83.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش تماشایی پاتریسیو مانع از گلزنی مهدی؛

طارمی مقابل مورینیو گل نزد، به تور زد!(عکس)

مهاجم ایرانی پورتو چهار موقعیت مقابل رم ایتالیا داشت که با بدشانسی هیچ‌کدام از آنها تبدیل به گل نشد.

طارمی مقابل مورینیو گل نزد، به تور زد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی در حالی دومین سال حضورش در پرتو را آغاز کرده که در سومین مسابقه تدارکاتی پیش فصل همانند دیدارهای دوستانه گذشته نتوانست در امر گلزنی موفق باشد، اما او در این بازی مهم مقابل شاگردان ژوزه مورینیو درخشش قابل توجهی داشت.

 

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه شب در ورزشگاه دا بلاویستا پرتغال در دیداری دوستانه به مصاف رم ایتالیا رفت تا کونسیسائو و مورینیو در این بازی تدارکاتی شاگردان خود را محک بزنند.

 

دو تیم با تساوی بدون گل در پایان نیمه اول به رختکن رفتند، اما پورتو می‌توانست روی موقعیت‌هایی که به دست آورد و دو فرصت هم نصیب مهدی طارمی شد، به گل برسد که بدشانسی و البته درخشش دروازه بان پرتغالی حریف اجازه نداد چنین اتفاقی بیفتد.

 

مهدی طارمی که پس از به ثمر رساندن ۱۶ گل در فصل اخیر و ثبت بهترین آمار گلزنی در پورتو انگیزه بالایی برای شروع سال جدید فوتبالی دارد، در نیمه اول مسابقه با رم سانتر زمینی از سمت راست زمین را با شوت محکم و پرقدرت به گوشه پایین دروازه زد، اما شیرجه و واکنش تماشایی روی پاتریسیو اجازه نداد دروازه شاگردان مورینیو باز شود.

 

تیم رم که بازی بهتری ارائه داده و مالکیت توپ بیشتری در اختیار داشت، در دقیقه ۵۶ روی سانتر خوب توسط نیکولو زانیولو از کرنر سمت راست زمین و ضربه به سر جانلوکا مانچینی دروازه پورتو را باز کرد و گل اول را در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند.

 

دقیقه ۶۹ این مسابقه دوستانه یک جنجال شدید و عجیب داشت؛ جایی که په‌په، کاپیتان پورتو با دست ضربه‌ای به صورت هنریک میختاریان، هافبک تکنیکی رم زد و در ادامه برونو کاستا، بازیکن پورتو و بسیاری از نفرات دو تیم وارد درگیری با یکدیگر شدند که میختاریان و کاستا در این صحنه کارت زرد دریافت کردند.

 

1628423

 

درگیری در بازی پورتو و رم از همین صحنه شروع شد؛ جایی که په‌په به عمد با دست چپ به صورت میختاریان زد و تنش شدید بین اعضای دو تیم برای لحظاتی شکل گرفت

 

پورتو که پس از برتری در دو دیدار تدارکاتی اخیرش مقابل موریرنسی و لیل فرانسه در تلاش برای ادامه روند شکست‌ناپذیری در مسابقات پیش‌فصل بود، پس از حملات متعدد در دقیقه ۸۹ با شوت مهارنشدنی ویتینها دروازه شاگردان مورینیو را باز کرد تا این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

 

مهدی طارمی که انگیزه زیادی برای گلزنی مقابل چشمان مورینیو داشت، پس از اینکه یک ضربه سر او در اواسط نیمه دوم از بالای دروازه پاتریسیو به بیرون رفت، قصد داشت روی یک توپ بلاک شده با شوت محکم پای چپ در لحظات پایانی گلزنی کند، اما ضربه پرقدرت او به تور کنار دروازه رم اصابت کرد تا آه و حسرت برای او باقی بماند.

 

1628421

 

1628425

 

1628426

 

1628424

 

آخرین صحنه مهم این بازی تدارکاتی اینجا بود؛ زمانی که مهدی طارمی با شوت پای چپ شانس خود را برای زدن گل دوم پورتو مقابل رم امتحان کرد، اما ضربه او به تور کنار دروازه خورد

یاران طارمی شنبه شب هفته آینده آخرین مسابقه تدارکاتی پیش فصل را مقابل المپیک مارسی فرانسه برگزار می‌کنند و روز یکشنبه هفدهم مردادماه در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر پرتغال به مصاف بلننسس می‌روند.

 

 

 

دیدگاه‌ها