کد خبر : 1770998 | 07 مرداد 1400 ساعت 07:09 | 58.3K بازدید | 1 دیدگاه

با قرار گرفتن در جایگاه ششم

نازنین ملایی از صعود به فینال َA باز ماند

قایقران زن ایرانی در مرحله نیمه‌نهایی با قرار گرفتن در رده ششم از صعود به فینال المپیک توکیو باز ماند.

نازنین ملایی از صعود به فینال َA باز ماند

 به گزارش "ورزش سه" نازنین ملایی قایقران ایران که یکشنبه سوم مردادماه توانست در رشته رویینگ اسکالز انفرادی زنان جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های المپیک را به دست بیاورد،  امروز در مرحله نیمه‌نهایی با نمایندگان آمریکا، اتریش، نیوزلند، کانادا و انگلیس به آب زد و با ثبت رکورد(7:42:52) در رده ششم قرار گرفت و از صعود به فینال باز ماند و به فینال B رفت.

 

ملایی روز جمعه 8 مرداد از ساعت 04:30 در فینال B با 3 نفر دوم گروه های نیمه نهایی مسابقه می دهد تا برای رتبه های هفتم تا دوازدهم تلاش کند. رقبای او از کشورهای  آمریکا، یونان، هلند، ایرلند و کانادا  هستند.


 این در شرایطی است که در این دسته نماینده آمریکا مدال المپیک لندن را داشته و قایقران انگلیس نیز مدال المپیک داشت، همچنین پاروزن نیوزلند که در قاره خود از بهترین‌ها بوده و مدال‌آور جهانی است در دور دوم مسابقات در گروه خود اول شده است.

 

 درواقع کار ملایی برای قرار گرفتن در جمع 6 قایقران نهایی بسیار سخت بود، خصوصاً اینکه او از ناحیه دست راست خود نیز از مصدومیتی هرچند خفیف رنج می‌برد.

 

 در این دسته قایقران نیوزلندی با ثبت رکورد (7:20:70) اول و قایقران بریتانیا با رکورد (7:25:12) دوم و نماینده اتریش با رکورد (7:25:59) در رده سوم جای گرفتند و به فینال المپیک در این رشته راه یافتند.

 

 گفتنی است مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قایقرانی روئینگ بازی‌های المپیک قرار بود روز چهارشنبه برگزار شود که به دلیل شرایط جوی نامناسب و وزش باد به روز پنجشنبه موکول شد.

 

1628432

دیدگاه‌ها