کد خبر : 1771000 | 07 مرداد 1400 ساعت 08:04 | 29.8K بازدید | 2 دیدگاه

مسابقه سرعت فردا برگزار می شود

شانزدهمی رستمیان در ماده دقت تپانچه ٢۵ متر

هانیه رستمیان در رقابت های تپانچه ۲۵ متر با امتیاز ٩.٦٣٣ امتیاز در جایگاه شانزدهم ایستاد، اما رقابت او فردا نیز ادامه دار خواهد بود.

شانزدهمی رستمیان در ماده دقت تپانچه ٢۵ متر

به گزارش ورزش سه، رقابت های تیراندازی تپانچه ۲۵ متر ماده دقت از امروز از ساعت ۹:۰۰ به وقت محلی و ۴:۳۰ صبح تهران در سالن آساکای توکیو  آغاز شد و هانیه رستمیان در راند سوم ساعت ۱۱ به وقت محلی و ۶:۳۰ به وقت تهران تیر خود را شلیک کرد.


وی در نهایت با جایگاه دوازدهمی در گروه خود، در مجموع ورزشکاران در رده شانزدهم قرار گرفت.


همچنین رقابت های تپانچه ۲۵ متر هانیه رستمیان فردا جمعه در بخش سرعت برگزار می شود و کار تپانچه در توکیو پایان می یابد.


با جمع امتیازات هر دو بخش تکلیف نفرات صعود کننده به فینال این ماده مشخص خواهد شد و رستمیان باید تا فردا که تیرهای بعدی را شلیک می کند، منتظر مشخص شدن جایگاه نهایی اش بماند. 


پیش تر رستمیان در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی با عنوان دهمی از فینال باز ماند. مهیار صداقت هم در تفنگ ١٠ متر بادی با کسب جایگاه نهمی یک اختلاف تا فینال بازماند.


فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان هم در ماده تفنگ بادی زنان به ترتیب در رده‌های بیست و سوم و سی ام ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.


اما در تیراندازی و در ماده ۵۰ متر سه وضعیت فاطمه کرم زاده و نجمه خدمتی هم شنبه ۹ مرداد ساعت ۱۲ به وقت محلی ۷:۳۰ به وقت تهران رقابت خود را آغاز می کنند.


در این ماده ۴۳ تیرانداز در آساکا پشت خط آتش قرار می گیرند. 


در بخش مردان تفنگ سه وضعیت مهیار صداقت دوشنبه ۱۱ مرداد ساعت۱۱:۳۰ به وقت محلی و۷ صبح به وقت تهران در خط آتش تیرخود را شلیک می کند.


در این خط ۳۹ تیرانداز حضور دارند.


تیراندازی که در این دوره با ۶ سهمیه چهار زن و ۲ مرد به این المپیک راه یافت صاحب مدال شد.

 

1628437

 

1628439

 

1628438

 

 

دیدگاه‌ها