کد خبر : 1771008 | 07 مرداد 1400 ساعت 09:29 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

زمان معارفه سرمربی جدید آلمان مشخص شد

کار هانسی فلیک، سرمربی جدید تیم ملی آلمان روی نیمکت این تیم به زودی آغاز خواهد شد.

زمان معارفه سرمربی جدید آلمان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که اغلب کارشناسان پیش بینی می کردند، تیم ملی آلمان در رقابت های یورو 2020 نیز نتایج خوبی نگرفت و بعد از صعودی دشوار از مرحله گروهی، در دور یک هشتم مقابل تیم ملی انگلیس مغلوب شده و وداعی زودهنگام با تورنمنت داشت. این نتیجه به منزله پایان دوران 16 ساله حضور یوواخیم لوو روی نیمکت مانشافت بود و حالا هانسی فلیک به زودی کار خود را در این تیم شروع خواهد کرد.

 

1593307

 

نشریه کیکر مدعی شد مراسم معارفه رسمی هانسی فلیک در تاریخ 10 آگوست (دوشنبه 18 مرداد) در فدراسیون فوتبال آلمان انجام شده و این سرمربی باتجربه رسما تلاش خود برای بازسازی فوتبال آلمان را آغاز خواهد کرد. البته هانسی فلیک از همین حالا عملکرد جوانان آلمان در المپیک توکیو را زیر نظر گرفته و اتفاقا بازیکنانی چون لوکاس نمچا، کریم آدیمی و رگنار آچه نیز مورد توجه این سرمربی آلمانی قرار گرفته اند.

 

هانسی فلیک دو سال فوق العاده را روی نیمکت تیم بایرن مونیخ سپری کرده و به تمامی افتخارات ممکن دست یافت. حالا هواداران تیم ملی آلمان امیدوار به تکرار این موفقیت ها در رختکن مانشافت و تبدیل کردن دوباره این تیم به قدرت اول فوتبال جهان در سال های پیش رو هستند.

دیدگاه‌ها