کد خبر : 1771011 | 07 مرداد 1400 ساعت 10:00 | 55.2K بازدید | 2 دیدگاه

یونایتد جانشین پل پوگبا را انتخاب کرد

منچستریونایتد از همین حالا برای جدایی احتمالی پل پوگبا، ستاره فرانسوی خود آماده شده است.

یونایتد جانشین پل پوگبا را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پل پوگبا یک سال دیگر با شیاطین سرخ تمام می شود و علیرغم شایعات فراوان، هنوز توافقی برای تمدید قرارداد انجام نشده است. این ستاره فرانسوی و 28 ساله که در تابستان سال 2016 راهی یونایتد شد، میل چندانی به تمدید قرارداد خود نداشته و ترجیح می دهد امسال یا سال دیگر چالشی جدید را در دوران حرفه ای خود تجربه کند. در حال حاضر پاری سن ژرمن برای خرید پل پوگبا اقدام کرده و مینو رایولا نیز در تلاش برای نهایی کردن این انتقال است.

 

1626031

 

اما به نظر می رسد خود این بازیک علاقمند به ماندن در اولدترافورد برای یک فصل دیگر و انتقال به رئال مادرید در تابستان سال آینده است. پل پوگبا همیشه رویای بازی کردن در مادرید را در سر داشته و البته می داند امسال باشگاه اسپانیایی شرایط خرید او را از نظر مالی ندارد. اما تابستان سال بعد این انتقال می تواند به صورت رایگان انجام شده و پل پوگبا راهی رئال مادرید شود.

 

حالا نشریه دیلی میل مدعی شد درصورت قطعی شدن جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد، مدیران این تیم برای برای جذب سائول نیگز اقدام خواهند کرد. هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید می تواند با رقمی حدود 50 میلیون پوند راهی یونایتد شود و روخی بلانکوس نیز مشکلی با فروش این بازیکن در صورت رسیدن پیشنهاد مالی مناسب ندارد. البته اولویت اول یونایتد راضی کردن پل پوگبا به تمدید قرارداد و ماندن در اولدترافورد است و اوله گونار سولسشر قصد دارد به هر ترتیبی این بازیکن را مجاب به ادامه دوران حضور در یونایتد بکند.

دیدگاه‌ها